loading...

تورداخلي

رزروانلاين توركيش،داخلي

بازدید : 253
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تعطيلات تابستان98

به تعطيلات تابستان نزديك مي شويم و عليرغم اينكه در اين ايام اكثر شهرهاي كشورمان مملو از مسافر است، اما وسوسه تجربه آغاز بهار و زنده شدن طبيعت در ساير نقاط كشورمان باعث مي شود تا به فكر سفر در ايام تابستان باشيم. اگر شما نيز تمايل به سفر در تعطيلات تابستان را داريد، از هم اكنون بايد به فكر برنامه ريزي سفر و رزرو بليط هواپيما مناسب باشيد كه ما به شما بليط هواپيما ماهان را پيشنهاد ميديم. از شمال تا جنوب ايران، بهار در هر منطقه اي حال و هواي خاص خود را دارد؛ بنابراين براي برنامه ريزي سفر تابستاني بايد به اين فكر كنيد كه دوست داريد تابستان خود را چطور بگذرانيد؟

سفري تابستاني در گرماي مطبوع بهار جنوب

اگر گرماي مطلوب خورشيد جنوب را در تابستان ترجيح مي دهيد، تور كيش، قشم، چابهار، بوشهر، اهواز و آبادان مي توانند گزينه هاي مناسبي براي شما باشند. اين شهرهاي كشورمان در اوايل فصل بهار از گرماي مطلوبي برخوردار هستند، به علاوه چون تمام شهرهاي مذكور ساحلي هستند يا رودخانه از ميان آنها عبور مي كند باعث شده است كه آب و هوايي مرطوب داشته باشند. البته توصيه مي كنيم كه از همين حالا به فكر رزرو هتل در كيش و يا رزرو هتل هاي قشم براي تابستان باشيد تا نگراني رزرو لحظه آخر و نبودن جا را نداشته باشيد.

علاوه بر آب و هوايي مطلوب، اين شهرها داراي بازارها و اماكن ديدني درخور توجهي هستند كه باعث محبوبيت هر چه بيشتر آنها نزد مسافران تابستاني كشورمان شده است.

تور لحظه آخري

سفر تابستاني در شهرهايي با جاذبه هاي تاريخي

مشغله هاي كار و زندگي روزمره باعث شده است كه خيلي از ما براي مسافرت فرصتي به جز تعطيلات تابستان نداشته باشيم تا كمي از دغدغه هاي خود به دور باشيم و به استراحت بپردازيم. اگر جزو افراد پر مشغله هستيد، پس با يك تير دو نشان بزنيد، هم استراحت كنيد و هم از آثار تاريخي بي نظير كشور ديدن كنيد.

سفر به شهرهايي مانند شيراز، اصفهان و يزد دو مزيت براي مسافران به همراه دارد، اول اينكه با بازديد از امكان تاريخي اين شهرها مي توان به گذشته سفر كرد و از تماشاي اين آثار بي نظير لذت برد، دوم اينكه با گشت و گذار در اين شهرها و اماكن تفريحي آنها مي توان لذت سفر را دو چندان كرد. پيشنهاد ما اقدام به رزرو هتل در شيراز و يا هتل هاي اصفهان و يزد است كه با مشكل نبود جا در روزهاي آخر اسفند مواجه نشويد.

تابستان را با زيارت آغاز كنيد

در بين مسافران تابستاني، كم نيستند افرادي كه به هر دليلي تمايل دارند كه تابستان را با زيارت اهل بيت پيامبر آغاز كنند و كجا بهتر از مشهد مقدس؟

با انتخاب مشهد براي سفر علاوه بر آنكه به زيارت حرم مطهر امام هشتم شيعيان مي رويد، مي توانيد از اماكن ديدني و گردشگري اين شهر نيز بازديد كنيد؛ به اين ترتيب سفري زيارتي سياحتي را در آغاز تابستان تجربه خواهيد كرد.

اگر مي خواهيد براي سفري تابستاني برنامه ريزي كنيد، خبر خوبي برايتان داريم؛ با رزرو هتل از طريق جااينجاس مي توانيد از تخفيفات تابستاني بهره مند شويد، همچنين چنانچه براي برنامه ريزي سفر نياز به كمك داشتيد مي توانيد از خدمات مشاوره برنامه ريزي سفر رايگان اين سامانه استفاده كنيد. تيم پشتيباني جااينجاس بطور 24 ساعته آماده پاسخگويي به شما عزيزان است.

تعطيلات عيد تابستان نزديك است و مسافرت هايش، مسافرت هايي كه اغلب يا به نقاط خوش آب و هوا مثل شيراز و شمال كشور است، يا به نقاطي كه داراي جاذبه هاي گردشگري زياد است مثل اصفهان و مشهد. اما به هر جايي هم كه سفر كنيد، مطمئن باشيد جاذبه هاي گردشگري زيادي وجود دارد كه ما از آن ها بي اطلاع هستيم، مثل همين مشهد، وقتي كسي به آنجا سفر مي كند، به غير از پابوس امام رضا، نهايتا به شانديز و طرقبه و مقبره فردوسي مي رود، اما ما تصميم گرفته ايم تا در اين مطلب شما را با جاذبه هاي گردشگري كمتر شناخته شده مشهد آشنا كنيم، پس اين مطلب را از دست ندهيد.

قيمت تور كيش

روستاي كنگ

قدمت كنگ كه به ماسوله خراسان شهرت دارد به پيش از اسلام باز مي گردد؛ اين روستاي تاريخي با معماري پلكاني و چهره اي شكست خورده و تكيده در آينه صاف و بي آلايش سرزمين آفتاب جلوه گري مي كند. اين روستا نه خيلي دور و نه خيلي نزديك است و مي توان در كنار رودهاي جاري آن چشم ها را شست و جور ديگري به زندگي نگاه كرد. هنوز هم ردپاي تاريخ در دل اين روستاي كهنسال چشم ها را خيره مي كند و باعث مي شود تا روح خسته انساب بعد از يك سال كار و تلاش در كنار اين طبيعت جاني دوباره بگيرد.

آرامگاه نادر شاه افشار

آرامگاه نادرشاه بنايي است در مجموعه باغ موزه نادري در شهر مشهد كه به يادبود نادرشاه افشار در سال ۱۳۴۲ خورشيدي توسط هوشنگ سيحون طراحي و ساخته شده است. ساختمان آرامگاه نادر شاه از قسمت مركزي كه محل تدفين نادرشاه مي باشد و دو تالار موزه تشكيل شده است كه يكي از آنها موزه اسلحه دوره هاي مختلف تاريخ ايران و ديگري موزه اسلحه و آثار مربوط به دوران نادرشاه را نمايش مي دهد.

روستاي كلات

كلات داراي جاذبه هاي بيشمار گردشگري طبيعي همچون آبشار ارتكند، آبشار قره سو، آبشار آبگرم، سد زاوين، روستاي سررود، روستاي بابارمضان، جنگل ارس هزار مسجد و سيستان، جنگل پسته خواجه و چندين جنگل پسته ديگر و آثار تاريخي مي باشد. تنها مجتمع گردشگري كلات، مجتمع تفريحي، اقامتي و گردشگري باغ بهشت در روستاي سررود مي باشد كه به عنوان منطقه نمونه گردشگري به ثبت رسيده است.

هتل درويشي

شايد حالا حالاها طول بكشه كه دورهم يه صبحانه خوب بخوريم"، اگه خانواده يا دوستانتون ساكن مشهد هستن و يا حتي اگه براي چند روزي به مشهد مسافرت كردن، ميتونيد اونها رو به يك صبحانه كامل با بهترين تشريفات دعوت كنيد.ما قول ميديم از ميهمان شما بهتر از خود شما پذيرايي كنيم. هتل مجلل درويشي با فضايي شيك و با بهترين خدمات آماده پذيرايي از عزيزان شماست.

پارك آبي مشهد

شهر مشهد در زمينه احداث پارك هاي آبي پيشرفته و با كيفيت موقعيت بي نظيري در ايران و خاور ميانه داشته و مسافران و شهروندان مي توانند اوقات بسيار خوشي را در اين مجموعه ها كه قصد معرفي آنها را در اين صفحه داريم داشته باشند. از ويژگيهاي مهم پارك هاي آبي مشهد سرپوشيده بودن آنهاست كه باعث مي شود علاقه مندان در تمامي فصول سال بتوانند از اين مجموعه ها استفاده كنند.

آبشار روستاي اخلمد

اخلمد كه از گردشگاه هاي طبيعي اطراف مشهد مي باشد و قدمتي چند هزار ساله دارد، در دره اي در ميان كوه بينالود واقع شده است كه در ابتداي دره، انواع گل ها و گياهان زيبا و درختان انبوه به همراه باغات فراوان ميوه به چشم مي خورد و پس از طي مسيري آبشار اول كه داراي ۲۳ متر ارتفاع است مشاهده مي شود و با گذر از ميان اين آبشار و در يك كيلومتري آن، آبشار اصلي اخلمد با ارتفاعي حدوداً ۴۰ متري مشاهده مي شود و آبشار سوم و چهارم نيز در بالاي اين آبشارها قرار دارد.

تور كيش

  • روستاي زشك

روستاي زشك به لحاظ چشمه هاي پر آب و خوبي آب و هوا داراي باغ هاي سرسبز ميوه است كه يكي از با صفا ترين مناطق ييلاقي اطراف مشهد است . رودخانه دائمي زشك از جنوب روستا مي گذرد و همراه با باغ هاي زيبا و هواي مطبوع هر بيننده اي را مجذوب خود مي كند. كار اكثر مردم اين روستا باغداري ،پرورش دام و طيور و شيلات و صنايع دستي است.

بهترين محصول باغ هاي اين منطقه گيلاس و آلبالو است و محصولات چون سيب، گلابي، زردآلو، هلو و گردو نيز در آن توليد مي شود. درختچه هاي كوتاه كوهي ،سماق ،شاهدانه ،كلپوره، اكليل كوهي و تمشك پوشش زيباي گياهي اين منطقه را تشكيل مي دهند. مسير هاي خاص كوهنوردي اين روستا، آن را به مكاني مناسب براي كوهنوردي تبديل كرده است. تله كابين زشك از جمله طرح هاي گردشگري در حال اجرا است

جزيره زيباي كيش به عنوان مرواريد خليج فارس، در استان هرمزگان و بين جزاير لاوان، ابوموسي و بندر لنگه قرار دارد. از شگفتي هاي كيش آن است كه به دليل زلال بودن و شفافيت آب دريا، به راحتي مي توانيد انواع آبزيان را در عمق چند متري مشاهده كنيد. زيبايي و چشم انداز اين جزيره به قدري دلرباست كه بنا بر آمار موجود به عنوان يكي از مقاصد پر مسافر در تعطيلات تابستاني به حساب مي آيد.از آنجايي كه كيش از نظر آب و هوايي گرم و مرطوب است، فصل بهار و قبل از گرم شدن هوا بهترين زمان براي سفر به آن است. ما نيز در اين مقاله قصد داريم براي آن دسته از هموطنان عزيز كه در تابستان 96 قصد رزرو هتل كيش و سفر به اين جزيره را دارند، راهنمايي براي داشتن سفري بهتر ارائه كنيم.قبل از هر چيز بايد خيالمان را از بابت محل اقامت راحت كنيم. پس در ابتدا خلاصه اي از آنچه درباره بهترين و مناسب ترين هتل ها در سامانه رزرواسيون مهر پيدا كرده ايم را براي شما مي اوريم.از آنجايي كه اين جزيره پر است از هتل، ويلا و آپارتمان هاي ساحلي، دست شما براي انتخاب باز است. اگر به دنبال قيمت مناسب تر هستيد بهتر است از همان ابتدا سراغ ويلاهاي ساحلي برويد، اما اگر قصد رزرو هتل با امكانات كامل و لوكس را داريد بايد از بين هتل ترنج و يا هتل هاي مارينا، فلامينگو، مريم انتخاب كنيد. براي آن دسته از مسافراني كه به دنبال هتل هايي با قيمت مناسب تر هستند مي توانيم به شباويز، سارا و سان رايز اشاره كنيم تا يكي را بنا به شرايط و نيازتان انتخاب كنيد.خب ميرسيم به بحث شيرين گشت و گذار هاي مفرح تابستاني در كيش پارك دلفين كيش، از پرطرفدارترين مجموعه هاي تفريحي توريستي كيش محسوب مي شود. اين مجموعه داراي پارك دلفين ها،باغ پرندگان،سفره خانه سنتي و سالن آمفي تئاتر است . در ضمن اگر به پرندگان علاقه داريد بايد بگوييم كه اين مجموعه داراي گونه هاي بسيار مختلفي از پرندگان نادر است.

  • آكواريوم دلفين ها در كيش

شهر زيرزميني كاريزاز شگفت انگيز ترين جاذبه هاي توريستي كيش شهر زيرزميني كاريز است. كاريز كيش با بيش از 10 هزار مترمربع مساحت در عمق 16 متري سطح زمين قرار گرفته است و سقفي بسيار زيبا مملو از صدف، سنگواره و مرجان هاي دريايي را در خود جايي داده است و قدمتي بين 270 570 ميليون سال دارد. اين مجموعه در فاز اول خود داراي بخش هاي مختلفي از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران وجهان، رستوران سنتي و جديد، موزه، سالن آمفي تئاتر، سالن كنفرانس و گالرهاي هنري را دارا است. اگر به كيش سفر كرديد هرگز از بازديد كاريز كيش غافل نشويد.

  • شهر زير زميني كاريز كيش

قيمت تور كيش بستگي به مكان هتل ها دارد اما ديدن مكان هاي ديدني بستگي به همت خود دارد يكي از مكان هاي ديدني در كيش كشتي يوناني است. كشتي يونانياين كشتي به گل نشسته كه به عنوان سمبل كيش شناخته مي شود، در غرب جزيره كيش است كه نام اصلي آن كشتي يونانيست. اين كشتي در سال 1345 راهي يونان بود كه به گل نشست و 80 روز تلاش براي در آوردن آن بي نتيجه ماند. به همين دليل مسئولين تصميم گرفتند كه اين كشتي براي هميشه در آنجا بماند و تبديل به نماد جزيره كيش شود.

  • كشتي يوناني در كيش

آكواريوم كيشدر كيش تفريحات سالم فراواني از جمله غواصي وجود دارد اما كساني كه از غواصي هراس دارند مي توانند از مجموعه آكواريوم كيش بازديد كنند. قريب هفتاد نوع ماهيهاي تزئيني در مجموعه آكواريوم كيش وجود دارد كه از نظر شكل و رنگ پولك ها و زيبايي ظاهري، كم نظير و برخي از آنها نيز بسيار كمياب هستند.اين مجموعه شامل ماهيان آبهاي شور و شيرين، خزندگان ايران و جهان شامل مارها و تمساح ها، پرندگان كمياب جهان پستانداران مي باشد.

تور كيش

  • آكواريوم كيش

از ديگر جاذبه هاي شگفت انگيز اين منطقه مي توان به نمايشگاه خزندگان، شهرباستاني حريره، پارك شهر كيش، آب انبار و بسياري ديگر اشاره داشت.خب پس از معرفي جاذبه هاي تورسيتي كيش مي رسيم به اين سوال كه در اين جزيره چه چيزي را در كدام رستوران ها بخوريم ؟همانطور كه ميدانيد در جزيره كيش مانند ساير جزيره ها، اكثر غذاها از موجودات دريايي تهيه ميشوند. اگر به خوردن غذاهاي محلي علاقه منديد بايد غذاهايي مثل سمك مشوي، مرگوگ يا مرقوق، برنج شكري يا محمر، مضروبه، هريسه و برنج مچبوسس را امتحان كنيد. اين غذاهاي لذيذ را ميتوانيد در رستوران كوه نور، رستوران پديده ، رستوران عمو اكبر، رستوران رويال استار،رستوران ميرمهنا، رستوران توتي فروتي و رستوران شب هاي كيش كه از مهمترين رستوران هاي اين جزيره اند امتحان كنيد.در انتها اگر به دنبال سوغاتي خريدن هستيد بايد بگويم كه اصلي ترين سوغاتي اين منطقه ماهي و ساير آبزيان است.اما خب از آنجا كه قهوه و كاكائو در اين كيش قيمت خيلي مناسبي دارد ، گردشگران با خريد مقدار زيادي از آن با قيمت اندك، دلي از عزا در مياورند.مراكز خريد زيتون، كيش، پرديس ا و 2 همگي از مراكز مهمي است كه به راحتي تمام خريد هاي خود را مي توانيد در انجام دهيم.برخي از مسافران تابستاني برنامه سفر خود را طوري تنظيم كرده اند كه بعد از ديدن جزيزه زيباي كيش به مركز ايران سري به اصفهان زيبا بزنند و لذت سفر خود را كامل كنند.اميد است پس از مطالعه اين مقاله شما ايرانيان عزيزي كه قصد سفر به كيش را داريد، با يك ذهن آماده وارد تعطيلات تابستاني شويد
رزرو هتل
تور ارمنستان
تور تايلند
بليط هواپيما
رزرو بليط هواپيما
تور ارزان
تور لحظه آخري
تور كانادا
تور تايلند
تور دوبي
تور دبي
تور روسيه
تور اروپا
تور اروپا تابستان98
تور دور اروپا

تعطيلات تابستان98

به تعطيلات تابستان نزديك مي شويم و عليرغم اينكه در اين ايام اكثر شهرهاي كشورمان مملو از مسافر است، اما وسوسه تجربه آغاز بهار و زنده شدن طبيعت در ساير نقاط كشورمان باعث مي شود تا به فكر سفر در ايام تابستان باشيم. اگر شما نيز تمايل به سفر در تعطيلات تابستان را داريد، از هم اكنون بايد به فكر برنامه ريزي سفر و رزرو بليط هواپيما مناسب باشيد كه ما به شما بليط هواپيما ماهان را پيشنهاد ميديم. از شمال تا جنوب ايران، بهار در هر منطقه اي حال و هواي خاص خود را دارد؛ بنابراين براي برنامه ريزي سفر تابستاني بايد به اين فكر كنيد كه دوست داريد تابستان خود را چطور بگذرانيد؟

سفري تابستاني در گرماي مطبوع بهار جنوب

اگر گرماي مطلوب خورشيد جنوب را در تابستان ترجيح مي دهيد، تور كيش، قشم، چابهار، بوشهر، اهواز و آبادان مي توانند گزينه هاي مناسبي براي شما باشند. اين شهرهاي كشورمان در اوايل فصل بهار از گرماي مطلوبي برخوردار هستند، به علاوه چون تمام شهرهاي مذكور ساحلي هستند يا رودخانه از ميان آنها عبور مي كند باعث شده است كه آب و هوايي مرطوب داشته باشند. البته توصيه مي كنيم كه از همين حالا به فكر رزرو هتل در كيش و يا رزرو هتل هاي قشم براي تابستان باشيد تا نگراني رزرو لحظه آخر و نبودن جا را نداشته باشيد.

علاوه بر آب و هوايي مطلوب، اين شهرها داراي بازارها و اماكن ديدني درخور توجهي هستند كه باعث محبوبيت هر چه بيشتر آنها نزد مسافران تابستاني كشورمان شده است.

تور لحظه آخري

سفر تابستاني در شهرهايي با جاذبه هاي تاريخي

مشغله هاي كار و زندگي روزمره باعث شده است كه خيلي از ما براي مسافرت فرصتي به جز تعطيلات تابستان نداشته باشيم تا كمي از دغدغه هاي خود به دور باشيم و به استراحت بپردازيم. اگر جزو افراد پر مشغله هستيد، پس با يك تير دو نشان بزنيد، هم استراحت كنيد و هم از آثار تاريخي بي نظير كشور ديدن كنيد.

سفر به شهرهايي مانند شيراز، اصفهان و يزد دو مزيت براي مسافران به همراه دارد، اول اينكه با بازديد از امكان تاريخي اين شهرها مي توان به گذشته سفر كرد و از تماشاي اين آثار بي نظير لذت برد، دوم اينكه با گشت و گذار در اين شهرها و اماكن تفريحي آنها مي توان لذت سفر را دو چندان كرد. پيشنهاد ما اقدام به رزرو هتل در شيراز و يا هتل هاي اصفهان و يزد است كه با مشكل نبود جا در روزهاي آخر اسفند مواجه نشويد.

تابستان را با زيارت آغاز كنيد

در بين مسافران تابستاني، كم نيستند افرادي كه به هر دليلي تمايل دارند كه تابستان را با زيارت اهل بيت پيامبر آغاز كنند و كجا بهتر از مشهد مقدس؟

با انتخاب مشهد براي سفر علاوه بر آنكه به زيارت حرم مطهر امام هشتم شيعيان مي رويد، مي توانيد از اماكن ديدني و گردشگري اين شهر نيز بازديد كنيد؛ به اين ترتيب سفري زيارتي سياحتي را در آغاز تابستان تجربه خواهيد كرد.

اگر مي خواهيد براي سفري تابستاني برنامه ريزي كنيد، خبر خوبي برايتان داريم؛ با رزرو هتل از طريق جااينجاس مي توانيد از تخفيفات تابستاني بهره مند شويد، همچنين چنانچه براي برنامه ريزي سفر نياز به كمك داشتيد مي توانيد از خدمات مشاوره برنامه ريزي سفر رايگان اين سامانه استفاده كنيد. تيم پشتيباني جااينجاس بطور 24 ساعته آماده پاسخگويي به شما عزيزان است.

تعطيلات عيد تابستان نزديك است و مسافرت هايش، مسافرت هايي كه اغلب يا به نقاط خوش آب و هوا مثل شيراز و شمال كشور است، يا به نقاطي كه داراي جاذبه هاي گردشگري زياد است مثل اصفهان و مشهد. اما به هر جايي هم كه سفر كنيد، مطمئن باشيد جاذبه هاي گردشگري زيادي وجود دارد كه ما از آن ها بي اطلاع هستيم، مثل همين مشهد، وقتي كسي به آنجا سفر مي كند، به غير از پابوس امام رضا، نهايتا به شانديز و طرقبه و مقبره فردوسي مي رود، اما ما تصميم گرفته ايم تا در اين مطلب شما را با جاذبه هاي گردشگري كمتر شناخته شده مشهد آشنا كنيم، پس اين مطلب را از دست ندهيد.

قيمت تور كيش

روستاي كنگ

قدمت كنگ كه به ماسوله خراسان شهرت دارد به پيش از اسلام باز مي گردد؛ اين روستاي تاريخي با معماري پلكاني و چهره اي شكست خورده و تكيده در آينه صاف و بي آلايش سرزمين آفتاب جلوه گري مي كند. اين روستا نه خيلي دور و نه خيلي نزديك است و مي توان در كنار رودهاي جاري آن چشم ها را شست و جور ديگري به زندگي نگاه كرد. هنوز هم ردپاي تاريخ در دل اين روستاي كهنسال چشم ها را خيره مي كند و باعث مي شود تا روح خسته انساب بعد از يك سال كار و تلاش در كنار اين طبيعت جاني دوباره بگيرد.

آرامگاه نادر شاه افشار

آرامگاه نادرشاه بنايي است در مجموعه باغ موزه نادري در شهر مشهد كه به يادبود نادرشاه افشار در سال ۱۳۴۲ خورشيدي توسط هوشنگ سيحون طراحي و ساخته شده است. ساختمان آرامگاه نادر شاه از قسمت مركزي كه محل تدفين نادرشاه مي باشد و دو تالار موزه تشكيل شده است كه يكي از آنها موزه اسلحه دوره هاي مختلف تاريخ ايران و ديگري موزه اسلحه و آثار مربوط به دوران نادرشاه را نمايش مي دهد.

روستاي كلات

كلات داراي جاذبه هاي بيشمار گردشگري طبيعي همچون آبشار ارتكند، آبشار قره سو، آبشار آبگرم، سد زاوين، روستاي سررود، روستاي بابارمضان، جنگل ارس هزار مسجد و سيستان، جنگل پسته خواجه و چندين جنگل پسته ديگر و آثار تاريخي مي باشد. تنها مجتمع گردشگري كلات، مجتمع تفريحي، اقامتي و گردشگري باغ بهشت در روستاي سررود مي باشد كه به عنوان منطقه نمونه گردشگري به ثبت رسيده است.

هتل درويشي

شايد حالا حالاها طول بكشه كه دورهم يه صبحانه خوب بخوريم"، اگه خانواده يا دوستانتون ساكن مشهد هستن و يا حتي اگه براي چند روزي به مشهد مسافرت كردن، ميتونيد اونها رو به يك صبحانه كامل با بهترين تشريفات دعوت كنيد.ما قول ميديم از ميهمان شما بهتر از خود شما پذيرايي كنيم. هتل مجلل درويشي با فضايي شيك و با بهترين خدمات آماده پذيرايي از عزيزان شماست.

پارك آبي مشهد

شهر مشهد در زمينه احداث پارك هاي آبي پيشرفته و با كيفيت موقعيت بي نظيري در ايران و خاور ميانه داشته و مسافران و شهروندان مي توانند اوقات بسيار خوشي را در اين مجموعه ها كه قصد معرفي آنها را در اين صفحه داريم داشته باشند. از ويژگيهاي مهم پارك هاي آبي مشهد سرپوشيده بودن آنهاست كه باعث مي شود علاقه مندان در تمامي فصول سال بتوانند از اين مجموعه ها استفاده كنند.

آبشار روستاي اخلمد

اخلمد كه از گردشگاه هاي طبيعي اطراف مشهد مي باشد و قدمتي چند هزار ساله دارد، در دره اي در ميان كوه بينالود واقع شده است كه در ابتداي دره، انواع گل ها و گياهان زيبا و درختان انبوه به همراه باغات فراوان ميوه به چشم مي خورد و پس از طي مسيري آبشار اول كه داراي ۲۳ متر ارتفاع است مشاهده مي شود و با گذر از ميان اين آبشار و در يك كيلومتري آن، آبشار اصلي اخلمد با ارتفاعي حدوداً ۴۰ متري مشاهده مي شود و آبشار سوم و چهارم نيز در بالاي اين آبشارها قرار دارد.

تور كيش

  • روستاي زشك

روستاي زشك به لحاظ چشمه هاي پر آب و خوبي آب و هوا داراي باغ هاي سرسبز ميوه است كه يكي از با صفا ترين مناطق ييلاقي اطراف مشهد است . رودخانه دائمي زشك از جنوب روستا مي گذرد و همراه با باغ هاي زيبا و هواي مطبوع هر بيننده اي را مجذوب خود مي كند. كار اكثر مردم اين روستا باغداري ،پرورش دام و طيور و شيلات و صنايع دستي است.

بهترين محصول باغ هاي اين منطقه گيلاس و آلبالو است و محصولات چون سيب، گلابي، زردآلو، هلو و گردو نيز در آن توليد مي شود. درختچه هاي كوتاه كوهي ،سماق ،شاهدانه ،كلپوره، اكليل كوهي و تمشك پوشش زيباي گياهي اين منطقه را تشكيل مي دهند. مسير هاي خاص كوهنوردي اين روستا، آن را به مكاني مناسب براي كوهنوردي تبديل كرده است. تله كابين زشك از جمله طرح هاي گردشگري در حال اجرا است

جزيره زيباي كيش به عنوان مرواريد خليج فارس، در استان هرمزگان و بين جزاير لاوان، ابوموسي و بندر لنگه قرار دارد. از شگفتي هاي كيش آن است كه به دليل زلال بودن و شفافيت آب دريا، به راحتي مي توانيد انواع آبزيان را در عمق چند متري مشاهده كنيد. زيبايي و چشم انداز اين جزيره به قدري دلرباست كه بنا بر آمار موجود به عنوان يكي از مقاصد پر مسافر در تعطيلات تابستاني به حساب مي آيد.از آنجايي كه كيش از نظر آب و هوايي گرم و مرطوب است، فصل بهار و قبل از گرم شدن هوا بهترين زمان براي سفر به آن است. ما نيز در اين مقاله قصد داريم براي آن دسته از هموطنان عزيز كه در تابستان 96 قصد رزرو هتل كيش و سفر به اين جزيره را دارند، راهنمايي براي داشتن سفري بهتر ارائه كنيم.قبل از هر چيز بايد خيالمان را از بابت محل اقامت راحت كنيم. پس در ابتدا خلاصه اي از آنچه درباره بهترين و مناسب ترين هتل ها در سامانه رزرواسيون مهر پيدا كرده ايم را براي شما مي اوريم.از آنجايي كه اين جزيره پر است از هتل، ويلا و آپارتمان هاي ساحلي، دست شما براي انتخاب باز است. اگر به دنبال قيمت مناسب تر هستيد بهتر است از همان ابتدا سراغ ويلاهاي ساحلي برويد، اما اگر قصد رزرو هتل با امكانات كامل و لوكس را داريد بايد از بين هتل ترنج و يا هتل هاي مارينا، فلامينگو، مريم انتخاب كنيد. براي آن دسته از مسافراني كه به دنبال هتل هايي با قيمت مناسب تر هستند مي توانيم به شباويز، سارا و سان رايز اشاره كنيم تا يكي را بنا به شرايط و نيازتان انتخاب كنيد.خب ميرسيم به بحث شيرين گشت و گذار هاي مفرح تابستاني در كيش پارك دلفين كيش، از پرطرفدارترين مجموعه هاي تفريحي توريستي كيش محسوب مي شود. اين مجموعه داراي پارك دلفين ها،باغ پرندگان،سفره خانه سنتي و سالن آمفي تئاتر است . در ضمن اگر به پرندگان علاقه داريد بايد بگوييم كه اين مجموعه داراي گونه هاي بسيار مختلفي از پرندگان نادر است.

  • آكواريوم دلفين ها در كيش

شهر زيرزميني كاريزاز شگفت انگيز ترين جاذبه هاي توريستي كيش شهر زيرزميني كاريز است. كاريز كيش با بيش از 10 هزار مترمربع مساحت در عمق 16 متري سطح زمين قرار گرفته است و سقفي بسيار زيبا مملو از صدف، سنگواره و مرجان هاي دريايي را در خود جايي داده است و قدمتي بين 270 570 ميليون سال دارد. اين مجموعه در فاز اول خود داراي بخش هاي مختلفي از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران وجهان، رستوران سنتي و جديد، موزه، سالن آمفي تئاتر، سالن كنفرانس و گالرهاي هنري را دارا است. اگر به كيش سفر كرديد هرگز از بازديد كاريز كيش غافل نشويد.

  • شهر زير زميني كاريز كيش

قيمت تور كيش بستگي به مكان هتل ها دارد اما ديدن مكان هاي ديدني بستگي به همت خود دارد يكي از مكان هاي ديدني در كيش كشتي يوناني است. كشتي يونانياين كشتي به گل نشسته كه به عنوان سمبل كيش شناخته مي شود، در غرب جزيره كيش است كه نام اصلي آن كشتي يونانيست. اين كشتي در سال 1345 راهي يونان بود كه به گل نشست و 80 روز تلاش براي در آوردن آن بي نتيجه ماند. به همين دليل مسئولين تصميم گرفتند كه اين كشتي براي هميشه در آنجا بماند و تبديل به نماد جزيره كيش شود.

  • كشتي يوناني در كيش

آكواريوم كيشدر كيش تفريحات سالم فراواني از جمله غواصي وجود دارد اما كساني كه از غواصي هراس دارند مي توانند از مجموعه آكواريوم كيش بازديد كنند. قريب هفتاد نوع ماهيهاي تزئيني در مجموعه آكواريوم كيش وجود دارد كه از نظر شكل و رنگ پولك ها و زيبايي ظاهري، كم نظير و برخي از آنها نيز بسيار كمياب هستند.اين مجموعه شامل ماهيان آبهاي شور و شيرين، خزندگان ايران و جهان شامل مارها و تمساح ها، پرندگان كمياب جهان پستانداران مي باشد.

تور كيش

  • آكواريوم كيش

از ديگر جاذبه هاي شگفت انگيز اين منطقه مي توان به نمايشگاه خزندگان، شهرباستاني حريره، پارك شهر كيش، آب انبار و بسياري ديگر اشاره داشت.خب پس از معرفي جاذبه هاي تورسيتي كيش مي رسيم به اين سوال كه در اين جزيره چه چيزي را در كدام رستوران ها بخوريم ؟همانطور كه ميدانيد در جزيره كيش مانند ساير جزيره ها، اكثر غذاها از موجودات دريايي تهيه ميشوند. اگر به خوردن غذاهاي محلي علاقه منديد بايد غذاهايي مثل سمك مشوي، مرگوگ يا مرقوق، برنج شكري يا محمر، مضروبه، هريسه و برنج مچبوسس را امتحان كنيد. اين غذاهاي لذيذ را ميتوانيد در رستوران كوه نور، رستوران پديده ، رستوران عمو اكبر، رستوران رويال استار،رستوران ميرمهنا، رستوران توتي فروتي و رستوران شب هاي كيش كه از مهمترين رستوران هاي اين جزيره اند امتحان كنيد.در انتها اگر به دنبال سوغاتي خريدن هستيد بايد بگويم كه اصلي ترين سوغاتي اين منطقه ماهي و ساير آبزيان است.اما خب از آنجا كه قهوه و كاكائو در اين كيش قيمت خيلي مناسبي دارد ، گردشگران با خريد مقدار زيادي از آن با قيمت اندك، دلي از عزا در مياورند.مراكز خريد زيتون، كيش، پرديس ا و 2 همگي از مراكز مهمي است كه به راحتي تمام خريد هاي خود را مي توانيد در انجام دهيم.برخي از مسافران تابستاني برنامه سفر خود را طوري تنظيم كرده اند كه بعد از ديدن جزيزه زيباي كيش به مركز ايران سري به اصفهان زيبا بزنند و لذت سفر خود را كامل كنند.اميد است پس از مطالعه اين مقاله شما ايرانيان عزيزي كه قصد سفر به كيش را داريد، با يك ذهن آماده وارد تعطيلات تابستاني شويد
رزرو هتل
تور ارمنستان
تور تايلند
بليط هواپيما
رزرو بليط هواپيما
تور ارزان
تور لحظه آخري
تور كانادا
تور تايلند
تور دوبي
تور دبي
تور روسيه
تور اروپا
تور اروپا تابستان98
تور دور اروپا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 233
  • بازدید کلی : 10104
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه