loading...

تورداخلي

رزروانلاين توركيش،داخلي

بازدید : 222
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آشنايي با تور مشهد

شهر مشهد يكي از شهرهاي معروف ايران زمين مي باشد كه با داشتن جاذبه هاي تاريخي و قديمي بسيار در جاي جاي مختلف اين شهر مي توان نتيجه گرفت كه داراي قدمت طولاني مي باشد. در سال هاي اخير تعداد ورود مسافران و گردشگران با تور مشهد به اين شهر افزايش و رونق يافته است و اين موضوع نتيجه مورد پسند بودن تورهاي مسافرتي مشهد مي باشد شما نيز مي توانيد با آگاهي بر امكانات و خدمات ارائه شده در تور مشهد در آن شركت و ثبت نام نموده و سفري بسيار جذاب و منحصر به فردي را تجربه نماييد. شما براي شركت در تور مشهد مي توانيد به صورت اينترنتي و يا حضوري اقدام نموده و اطلاعاتي در زمينه قيمت تور مسافرتي مشهد و مدارك مورد نياز براي شركت در تور مسافرتي مشهد و موارد مهم ديگر در اين زمينه به دست آوريد.

تور مشهد

شهر مشهد

بي شك تا حرف از شهر مشهد به گوشتان مي خورد به ياد حرم مطهر امام رضا (ع) مي افتيد و حال و هواي خاصي را در اعماق قلبتان احساس مي كنيد چرا كه تنها با شنيدن نام زيباي امام رضا (ع) لبريز از حس آرامش مي شويد. شهر مشهد يكي از شهرهاي مذهبي و فرهنگي ايران زمين مي باشد و از جمله شلوغ ترين و پرترددترين شهرهاي ايران به شمار مي آيد و دليل اصلي اين امر واقع بودن حرم مطهر در اين شهر مي باشد. البته توجه داشته باشيد شهر مشهد سرشار از آثار تاريخي و اماكن ديدني بسيار زيادي بوده و از جمله شهرهاي تاريخي و با قدمت طولاني در كشورمان محسوب مي شود. مي توان گفت هر ساله بيش از 27 ميليون مسافر در كنار دو ميليون توريست خارجي از شهر زيباي مشهد ديدن مي كنند و اين امر نشان دهنده جذب مسافران انبوه به اين شهر مي باشد. اين شهر داراي وسعتي حدود 351 كيلومتر مربع در مركز استان خراسان رضوي قرار گرفته است ارتفاع اين شهر از سطح دريا حدود 1050 متر بالا مي باشد. شهر مشهد حدود 934 كيلومتر از شهر تهران فاصله دارد و طبق سرشماري سال 1395 بيش از سه ميليون و صد هزار نفر جمعيت را داراست. شهرستان مشهد از 4 بخش و 5 شهر به نام هاي مشهد، رضويه، طرقبه، شانديز و ملك آباد برخوردار مي باشد. نام پايتخت معنوي ايران در سال 1388 براي شهر مشهد انتخاب شد و در سال 2017 به عنوان پايتخت فرهنگي اسلامي شناخته شد.

آشنايي با شهر مشهد

آب و هواي شهر مشهد

اين شهر داراي آب و هواي معتدل و متمايل به سرد و خشك مي باشد اين شهر به دليل موقعيت جغرافيايي و قرار گرفتن در منطقه مرزي بين شمال و جنوب خراسان داراي شرايط اقليمي منحصر به فرد و خاصي مي باشد. در حالت كلي مي توان گفت مشهد از تابستان هاي گرم و خشك و از زمستان هاي سرد و مرطوب برخوردار مي باشد بيشتر مواقع باد از جنوب شرقي به شمال غربي مي وزد و دماي هواي مشهد در گرم ترين روزهاي تابستان به 43 درجه سانتي گراد مي رسد و در سردترين روزهاي فصل زمستان دماي هواي شهر به منفي 15 درجه سانتي گراد مي رسد. با توجه به اين كه در فصل تابستان گرماي بيش از حدي در شهر مشهد حاكم مي باشد اما به هر حال در اين فصل شاهد ورود مسافران و گردشگران بي شماري به اين شهر هستيم. بخش بزرگي از دشت مشهد، قوچان نيمه خشك و سرد و بخش كوچكي از بلندترين ارتفاعات رشته كوه هاي بينالود و هزار مسجد مرطوب و سرد مي باشد.

جاذبه هاي ديدني شهر مشهد

شهر مشهد از جاذبه هاي تاريخي و اماكن ديدني بيشماري برخوردار مي باشد كه در اين بخش به معرفي برخي از اين جاذبه هاي تاريخي و ديدني پرداخته ايم:

آرامگاه فردوسي: آرامگاه فردوسي در 25 كيلومتري شمال غربي مشهد قرار دارد اين آرامگاه به شهر طابران نزديك است.

آرامگاه نادرشاه: آرامگاه نادرشاه يكي از پرترددترين مكان هاي ديدني در مشهد مي باشد كه در شمال غربي چهارراه شهدا واقع است.

خواجه اباصلت: خواجه اباصلت يكي از ياران و همراهان نزديك امام رضا بوده است و آرامگاه وي در 14 كيلومتري جنوب شرقي مشهد واقع شده است؛ و بنا به روايات وي حدود 4 سال پس از شهادت امام رضا درگذشت.

خواجه ربيع: مقبره خواجه ربيع در دوران صفوي بنا شده و بنا به روايات، امام رضا از اين مقبره زيارت كرده است.

شانديز: شانديز طبيعتي بسيار ديدني مي باشد كه در غرب شهر مشهد واقع است و در اطراف اين منطقه امكانات رفاهي مجهزي برقرار مي باشد.

پارك هاي آبي: شهر بزرگ مشهد داراي 4 پارك آبي بوده و در فصول معين با ارائه تخفيفات ويژه و در اختيار گذاشتن بهترين امكانات و خدمات در اين پارك هاي بسته مسافران و گردشگران بسياري را به سوي خود جذب مي كنند.

رزرو تور مشهد

رزرو تور مشهد

براي رزرو تور مشهد مي توانيد از دو طريق اقدام نماييد كه يكي از اين راه ها مراجعه حضوري به آژانس هاي مسافرتي و رزرو تور مشهد مورد نظر مي باشد كه در اين صورت بايستي كارت شناسايي خود را به همراه داشته باشيد و در هنگام تكميل فرم مربوط به رزرو تور مشهد سعي بر آن داشته باشيد تا اطلاعات فردي و آدرس منزل و شماره هاي تماس خود را به درستي و با دقت وارد نماييد تا همكاران حاضر در آژانس مسافرتي بتوانند به راحتي با شما در تماس باشند و شما را از برنامه هاي سفر در جريان بگذارند. اگر مي خواهيد در كوتاه ترين زمان ممكن و بدون صرف كردن وقت خود در آژانس هاي مسافرتي، تور مشهد را خريداري كنيد بهتر مي باشد تا با مراجعه به وب سايت هاي اينترنتي معتبر، پكيج مورد نظر خود را انتخاب و رزرو نماييد. براي رزرو تور مورد نظرتان به صورت اينترنتي بايستي مدارك شناسايي خود را اسكن كرده و در فيلدهاي مربوطه بارگذاري نماييد و حتما به حجم فايل خود توجه داشته باشيد. پرداخت هزينه ي مربوط به تور مشهد را نيز مي توانيد از درگاه هاي معتبر و مطمئن پرداخت نماييد و شماره پيگيري خود را تا زمان سفرتان داشته باشيد.

رزرو ارزان تور مشهد

اگر به دنبال رزرو و خريد تور مشهد ارزان هستيد بايستي از چند نكته پيروي كنيد اول اينكه مي توانيد تورهاي لحظه آخري را جستجو كرده و به رزرو آنها بپردازيد چرا كه مسئولين برگزار كننده تور هاي مسافرتي مشهد در لحظه هاي آخر براي خالي نماندن صندلي هاي هواپيما و يا اتوبوس خود تور لحظه آخري را با قيمت ارزان تر ارائه مي دهند. هم چنين مي توانيد از تورهايي استفاده نماييد كه مدت زمان رفت و برگشت آنها كمتر باشد. براي مثال شما مي توانيد به جاي انتخاب و رزرو تورهاي 6 شب و 7 روز از تورهاي 3 شب و 4 روز استفاده نماييد. هم چنين براي رزرو تور ارزان مشهد در برخي از فصول و ماه هايي را انتخاب كنيد كه حجم مسافران ورودي به اين شهر كمتر مي باشد كه معمولا اواخر فصل پاييز يكي از اين گزينه ها مي باشد.

براي رزرو بليط هواپيما مشهد ميتوانيد از سايت دلتابان اقدام كنيد.

بهترين زمان رزرو تور مشهد

اگر مي خواهيد در شرايط آب و هوايي و اقليمي معتدل به مشهد سفر كنيد بايستي فصول بهار و تابستان را جهت رزرو تور مشهد انتخاب نماييد هر چند كه در اين فصول گردشگران و زائران به شهر مشهد بيشتر از ساير فصول ها مي باشد؛ اما اگر به دنبال سفري مقرون به صرفه هستيد و مي خواهيد هزينه پاييني را در اين سفر متقبل شويد مي توانيد فصول پاييز و زمستان را برگزينيد هم چنين در فصول سرد از شدت گردشگران و ورود مسافران به اين شهر كاسته مي شود و شما مي توانيد به راحتي و بدون ازدحام و شلوغي به زيارت پرداخته و از تمامي ديدني هاي مشهد بازديد كنيد.

قيمت تور مشهد

قيمت تور مشهد

قيمت تور مشهد با توجه به عوامل بسياري متغير مي باشد كه در مورد عوامل موثر در اين مورد در بخش هاي بعدي به صورت كامل و مجزا براي شما توضيحاتي ارائه داده ايم. در حالت كلي مي توان گفت كه قيمت تور مشهد با توجه به امكانات و خدمات ارائه شده در آن بسيار مناسب و معقول بوده و با بودجه شما سازگاري خواهد داشت. شما مي توانيد با توجه به زمان اوقات فراغت خود و بودجه در نظر گرفته شده يكي از پكيج هاي تور مشهد را رزرو نماييد.

تور كيش و سفر به اين جزيره زيبا

قيمت تور كيش به عوامل مختلفي بستگي داشته و شامل موارد گوناگوني مي شود كه در ادامه درباره هر يك از آن ها بيشتر صحبت خواهيم كرد. پيشنهاد مي كنيم با ما تا انتهاي اين مقاله همراه باشيد. همان طور كه گفتيم افراد زيادي همه ساله كيش را به عنوان مقصد سفر هاي گردشگري و توريستي خود انتخاب مي كنند كه بخش عمده اي از اين افراد از طريق تورهاي گردشگري به اين جزيره سفر مي كنند. استفاده از تور كيش مزايا خاص خود را دارد و شما را از دغدغه هاي مختلفي كه در يك سفر ممكن است آزار دهد، رها مي كند. شما با خريد تور كيش ديگر نياز نيست در مورد خريد بليط هواپيما، رزرو هتل، هماهنگي زمان رفت و برگشت و ديگر موارد نگران باشيد. از طرفي خيال تان هم از هزينه هاي اصلي سفر كه شامل بليط هواپيما، هزينه محل اقامت و ... مي باشد به كلي راحت خواهد شد؛ چرا كه تمامي اين برنامه ريزي هاي اصلي و برآورد هزينه هاي اصلي سفر بر عهده تور مورد نظر شما مي باشد.

آب و هوا كيش

جزيره كيش در جنوب كشور واقع شده و به همين خاطر داراي آب و هواي گرم و مرطوبي در اغلب فصول سال مي باشد. آب و هوا از اواخر بهار و تا اواسط پاييز بسيار گرم است و گاهي حتي ممكن است رطوب هوا به صد در صد هم برسد كه ممكن است براي بسياري از مسافران و توريست ها تحمل اين آب و هوا كار چندان راحتي نباشد. گرم ترين فصل سال، فصل تابستان بوده و دماي هوا در تير و مرداد به اوج خود مي رسد. در شهريور و مهر ماه به تدريج از دماي هوا كاسته شده و شرايط بهتري حاكم مي شود. از اواخر پاييز تا ارديبهشت، آب و هواي كيش معتدل تر بوده و تحمل آب و هوا در اين اوقات كار آسان تري است. البته به سبب تعطيلات نوروز، اغلب گردشگران، فروردين ماه را به عنوان زمان مناسب سفر خود به كيش انتخاب مي كنند. البته قيمت تور كيش در اين زمان كمي گران تر مي باشد.

بهترين زمان سفر به كيش از نظر آب و هوا

همان طور كه ديديد تابستان بسيار گرم بوده و شايد تحمل اين آب و هوا تنها براي ساكنين جزيره آسان باشد. به همين دليل اصولا در فصل تابستان از تعداد گردشگران جزيره كيش كاسته شده و افراد كمتري تور كيش را خريداري مي كنند. به اين ترتيب خواه ناخواه از قيمت تور كيش نيز كاسته مي شود. البته دلايل نظير جشنواره ها و تعطيلات تابستان باعث مي شود با وجود آب و هواي نامناسب و گرم در اين زمان، باز هم گردشگران زيادي به كيش سفر كنند. اما گذشته از اين ها اگر بخواهيم درباره بهترين زمان سفر به كيش و خريد تور كيش از نظر آب و هوا صحبت كنيم، به نظر مي آيد فصل زمستان و اوايل بهار مي توانند اوقات خوبي براي سفر به كيش باشند. دي ماه از نظر آب و هوا، زمان بسيار مناسبي بوده و آب و هوا كاملا بهاري مي باشد.

بهترين زمان سفر به كيش از نظر قيمت

اگر بخواهيم خريد تور كيش و سفر به اين جزيره را از نظر قيمت بررسي كنيم، بايد عرض كنيم كه بهترين زمان سفر به كيش از نظر قيمت، فصل تابستان مي باشد. همان طور كه گفتيم، كيش تابستان هاي بسيار گرمي دارد و به ندرت گردشگري در اين فصل به كيش سفر مي كند. از اين رو قيمت تور كيش در فصل تابستان ارزان تر از ساير فصول سال مي باشد. بعد از تابستان، قيمت تور كيش در اواخر بهار و اوايل پاييز هم به ترتيب ارزان مي باشد. اگر شما جزء آن دست از افرادي هستيد كه قصد داريد در تعطيلات نوروز به كيش سفر كنيد، بايد عرض كنيم كه در اين زمان، قيمت تور كيش به ميزان زيادي افزايش پيدا مي كند و شما شاهد گردشگران بسياري در كيش خواهيد بود.

خدمات تور كيش

شما با خريد تور كيش مي توانيد از خدمات گوناگوني بهره مند شويد. از جمله اين كه بليط رفت و برگشت كيش با قيمت مناسب براي شما تهيه شده و مي توانيد خيال تان را از بابت تهيه بليط راحت كنيد. محل اقامت شما پيش از سفر توسط تور رزرو شده و در هتل مورد نظر خود اقامت خواهيد داشت. بيمه مسافرتي، تورليدرهاي مجرب، شاتل فرودگاهي و بازديد از جاذبه هاي گردشگري و برنامه مختلف ديگر از جمله خدمات اصلي تورهاي كيش مي باشد كه شما مي توانيد از آن ها استفاده نماييد.

ويژگي هاي يك تور مناسب

اگر مي خواهيد بدانيد كه چگونه مي توانيد بهترين تور كيش را انتخاب كنيد، بهتر است ويژگي ها و خدمات تورها را با يكديگر مقايسه كنيد. اين كه قيمت تور كيش به نسبت خدماتي كه توسط تور ارائه مي شود منصفانه و به صرفه باشد، يكي از اصلي ترين ويژگي هاي يك تور مناسب مي باشد. نظم و هماهنگي و داشتن يك برنامه مشخص، ديگر موضوعي است كه براي مسافران بسيار اهميت دارد. علاوه بر اين كه كميت خدمات مهم است، كيفيت خدماتي كه توسط تور ارائه مي شود نيز از اهميت بالايي برخوردار مي باشد. لذا سعي كنيد تورهايي را خريداري كنيد كه علاوه بر قيمت مناسب، داراي خدمات با كيفيت و متنوعي باشد.

جاذبه هاي گردشگري كيش

كيش علاوه بر اين كه يك شهر توريستي و به نسبت مدرن به حساب مي آيد، داراي قدمت بسيار زيادي نيز مي باشد. به همين خاطر شما علاوه بر تفريحات مختلف و جاذبه هاي گردشگري گوناگون، مي توانيد از جاذبه هاي تاريخي اين جزيره نيز ديدن كنيد. به طور كلي كيش با وسعت بسيار كمي كه دارد توانسته است جاذبه هاي گردشگري و توريستي بسيار زيادي را در خود جاي دهد. از جمله مشهورترين جاذبه هاي ديدني جزيره كيش مي توان به شهر زيرزميني كاريز، شهر تاريخي حريره، آكواريوم كيش، باغ پرندگان، اسكله گردشگري، پارك دلفين ها، بازديد از كشتي يوناني، ساحل مرجاني، آب انبار دوقلو، درخت سبز، جزيره هندورابي، پارك ساحلي ميرمهنا، خانه اعياني، روستاي باغو و ... اشاره كرد. البته بازديد از بسياري از اين جاذبه هاي ديدني رايگان بوده و مي توانيد با بازديد از آن ها به كاهش هزينه ها و قيمت تور كيش كمك كنيد. البته اين را هم در نظر بگيريد كه واقعا امكان اين كه از همه جاذبه هاي گردشگري كيش بازديد داشته باشيد، وجود ندارد. البته اگر بخواهيد مي توانيد اين كار را انجام دهيد. اما مي بايست مدت زمان زيادي را براي اين كار صرف كرده و سفر خود را طولاني تر كنيد كه اين خود باعث افزايش قيمت تور كيش خواهد شد.

تفريحات در تور كيش

عموم تفريحات در كيش به تفريحات آبي محدود مي شود. از بازديد سواحل كيش گرفته تا آبتني در آب هاي كيش، همه جزء هيجان انگيزترين تفريحات اين جزيره به شمار مي آيند. ماهيگيري، قايق سواري، بازديد از اسكله تفريحي كيش، قدم زدن در سواحل كيش، بازديد از آكواريوم آبي، پارك دلفين ها، ورزش هاي آبي، غواصي زير دريا، جت اسكي، اسكي روي آب، چتر پاراسل، شاتل، بنانا، فلاي بورد، كايت بوردينگ، اسكوتر غواصي، بيگ بال و بادي مارينا ديگر تفريحات آبي در جزيره كيش هستند. البته اكثر اين تفريحات هزينه هايي را براي شما در بر خواهند داشت.

تفريحات تور كيش

تور كيش ارزان قيمت

با وجود هزينه هاي بسياري كه براي يك سفر توريستي به كيش مي بايست براي خريد تور كيش پرداخت كرد، شايد اولين سوالي كه به ذهن خطور كند اين باشد كه چگونه مي توان از تورهاي ارزان كيش استفاده نمود؟ معمولا تورهايي هستند كه براي تهيه بليط هواپيما كيش ، معمولا از بليط هاي لحظه آخري و چارتري استفاده مي كنند كه هزينه كمتري را دربردارند. همچنين اقامت در هتل هاي ارزانتر و با امكانات كمتر هم مي تواند به كاهش قيمت تور كيش كمك فراواني بكند.

تور كيش ارزان قيمت

عوامل موثر در قيمت تور كيش

عوامل بسياري هستند كه در قيمت تور مسافرتي كيش و هزينه هاي پرداختي در سفر به كيش موثر مي باشند. از جمله مهم ترين اين عوامل مي توان به زمان سفر به كيش، هزينه رزرو هتل، هزينه خريد بليط هواپيما و هزينه خدمات اشاره كرد. اگر زماني را براي سفر خود به كيش انتخاب كنيد كه با شلوغي كيش و پيك مسافرت ها به كيش مواجه شويد، در اين صورت بايد انتظار يك سفر پر هزينه را نيز داشته باشيد. قيمت بليط هواپيما و نوسانات اين قيمت ها نيز مي توانند تاثير بسيار زيادي در تغيير قيمت تور كيش داشته باشند. اما پيشنهاد ما به شما اين است كه ابتدا سعي كنيد زمان مناسبي را براي سفر خود انتخاب كرده و سپس به دنبال بهترين تور كيش با قيمت مناسب و امكانات بالا بگرديد.

قيمت تور كيش

نكاتي كه بايد در مورد يك سفر ارزان به كيش بدانيد

براي اين كه يك سفر ارزان و البته بي دغدغه اي را به كيش داشته باشيد، بهتر است در مورد هزينه ها و قيمت تور كيش ابتدا يك تحقيق كامل كرده و سپس بر اين اساس برنامه ريزي دقيقي داشته باشيد. با انجام اين كار بيشتر دغدغه هاي شما رفع خواهد شد. علاوه بر اين ها اگر هزينه سفر برايتان اهميت دارد، بهتر است تلاش كنيد از هزينه هاي جانبي و يا غير ضروري كم كرده و از اين طريق در كاهش هزينه هاي خود تلاش كنيد. اگر فردي هستيد كه هزينه سفر چندان اهميتي براي تان ندارد، توصيه مي كنيم از تمامي امكانات با كيفيت بالا استفاده نماييد، تا سفري بي دغدغه، راحت و شاد داشته باشيد.

آشنايي با تور مشهد

شهر مشهد يكي از شهرهاي معروف ايران زمين مي باشد كه با داشتن جاذبه هاي تاريخي و قديمي بسيار در جاي جاي مختلف اين شهر مي توان نتيجه گرفت كه داراي قدمت طولاني مي باشد. در سال هاي اخير تعداد ورود مسافران و گردشگران با تور مشهد به اين شهر افزايش و رونق يافته است و اين موضوع نتيجه مورد پسند بودن تورهاي مسافرتي مشهد مي باشد شما نيز مي توانيد با آگاهي بر امكانات و خدمات ارائه شده در تور مشهد در آن شركت و ثبت نام نموده و سفري بسيار جذاب و منحصر به فردي را تجربه نماييد. شما براي شركت در تور مشهد مي توانيد به صورت اينترنتي و يا حضوري اقدام نموده و اطلاعاتي در زمينه قيمت تور مسافرتي مشهد و مدارك مورد نياز براي شركت در تور مسافرتي مشهد و موارد مهم ديگر در اين زمينه به دست آوريد.

تور مشهد

شهر مشهد

بي شك تا حرف از شهر مشهد به گوشتان مي خورد به ياد حرم مطهر امام رضا (ع) مي افتيد و حال و هواي خاصي را در اعماق قلبتان احساس مي كنيد چرا كه تنها با شنيدن نام زيباي امام رضا (ع) لبريز از حس آرامش مي شويد. شهر مشهد يكي از شهرهاي مذهبي و فرهنگي ايران زمين مي باشد و از جمله شلوغ ترين و پرترددترين شهرهاي ايران به شمار مي آيد و دليل اصلي اين امر واقع بودن حرم مطهر در اين شهر مي باشد. البته توجه داشته باشيد شهر مشهد سرشار از آثار تاريخي و اماكن ديدني بسيار زيادي بوده و از جمله شهرهاي تاريخي و با قدمت طولاني در كشورمان محسوب مي شود. مي توان گفت هر ساله بيش از 27 ميليون مسافر در كنار دو ميليون توريست خارجي از شهر زيباي مشهد ديدن مي كنند و اين امر نشان دهنده جذب مسافران انبوه به اين شهر مي باشد. اين شهر داراي وسعتي حدود 351 كيلومتر مربع در مركز استان خراسان رضوي قرار گرفته است ارتفاع اين شهر از سطح دريا حدود 1050 متر بالا مي باشد. شهر مشهد حدود 934 كيلومتر از شهر تهران فاصله دارد و طبق سرشماري سال 1395 بيش از سه ميليون و صد هزار نفر جمعيت را داراست. شهرستان مشهد از 4 بخش و 5 شهر به نام هاي مشهد، رضويه، طرقبه، شانديز و ملك آباد برخوردار مي باشد. نام پايتخت معنوي ايران در سال 1388 براي شهر مشهد انتخاب شد و در سال 2017 به عنوان پايتخت فرهنگي اسلامي شناخته شد.

آشنايي با شهر مشهد

آب و هواي شهر مشهد

اين شهر داراي آب و هواي معتدل و متمايل به سرد و خشك مي باشد اين شهر به دليل موقعيت جغرافيايي و قرار گرفتن در منطقه مرزي بين شمال و جنوب خراسان داراي شرايط اقليمي منحصر به فرد و خاصي مي باشد. در حالت كلي مي توان گفت مشهد از تابستان هاي گرم و خشك و از زمستان هاي سرد و مرطوب برخوردار مي باشد بيشتر مواقع باد از جنوب شرقي به شمال غربي مي وزد و دماي هواي مشهد در گرم ترين روزهاي تابستان به 43 درجه سانتي گراد مي رسد و در سردترين روزهاي فصل زمستان دماي هواي شهر به منفي 15 درجه سانتي گراد مي رسد. با توجه به اين كه در فصل تابستان گرماي بيش از حدي در شهر مشهد حاكم مي باشد اما به هر حال در اين فصل شاهد ورود مسافران و گردشگران بي شماري به اين شهر هستيم. بخش بزرگي از دشت مشهد، قوچان نيمه خشك و سرد و بخش كوچكي از بلندترين ارتفاعات رشته كوه هاي بينالود و هزار مسجد مرطوب و سرد مي باشد.

جاذبه هاي ديدني شهر مشهد

شهر مشهد از جاذبه هاي تاريخي و اماكن ديدني بيشماري برخوردار مي باشد كه در اين بخش به معرفي برخي از اين جاذبه هاي تاريخي و ديدني پرداخته ايم:

آرامگاه فردوسي: آرامگاه فردوسي در 25 كيلومتري شمال غربي مشهد قرار دارد اين آرامگاه به شهر طابران نزديك است.

آرامگاه نادرشاه: آرامگاه نادرشاه يكي از پرترددترين مكان هاي ديدني در مشهد مي باشد كه در شمال غربي چهارراه شهدا واقع است.

خواجه اباصلت: خواجه اباصلت يكي از ياران و همراهان نزديك امام رضا بوده است و آرامگاه وي در 14 كيلومتري جنوب شرقي مشهد واقع شده است؛ و بنا به روايات وي حدود 4 سال پس از شهادت امام رضا درگذشت.

خواجه ربيع: مقبره خواجه ربيع در دوران صفوي بنا شده و بنا به روايات، امام رضا از اين مقبره زيارت كرده است.

شانديز: شانديز طبيعتي بسيار ديدني مي باشد كه در غرب شهر مشهد واقع است و در اطراف اين منطقه امكانات رفاهي مجهزي برقرار مي باشد.

پارك هاي آبي: شهر بزرگ مشهد داراي 4 پارك آبي بوده و در فصول معين با ارائه تخفيفات ويژه و در اختيار گذاشتن بهترين امكانات و خدمات در اين پارك هاي بسته مسافران و گردشگران بسياري را به سوي خود جذب مي كنند.

رزرو تور مشهد

رزرو تور مشهد

براي رزرو تور مشهد مي توانيد از دو طريق اقدام نماييد كه يكي از اين راه ها مراجعه حضوري به آژانس هاي مسافرتي و رزرو تور مشهد مورد نظر مي باشد كه در اين صورت بايستي كارت شناسايي خود را به همراه داشته باشيد و در هنگام تكميل فرم مربوط به رزرو تور مشهد سعي بر آن داشته باشيد تا اطلاعات فردي و آدرس منزل و شماره هاي تماس خود را به درستي و با دقت وارد نماييد تا همكاران حاضر در آژانس مسافرتي بتوانند به راحتي با شما در تماس باشند و شما را از برنامه هاي سفر در جريان بگذارند. اگر مي خواهيد در كوتاه ترين زمان ممكن و بدون صرف كردن وقت خود در آژانس هاي مسافرتي، تور مشهد را خريداري كنيد بهتر مي باشد تا با مراجعه به وب سايت هاي اينترنتي معتبر، پكيج مورد نظر خود را انتخاب و رزرو نماييد. براي رزرو تور مورد نظرتان به صورت اينترنتي بايستي مدارك شناسايي خود را اسكن كرده و در فيلدهاي مربوطه بارگذاري نماييد و حتما به حجم فايل خود توجه داشته باشيد. پرداخت هزينه ي مربوط به تور مشهد را نيز مي توانيد از درگاه هاي معتبر و مطمئن پرداخت نماييد و شماره پيگيري خود را تا زمان سفرتان داشته باشيد.

رزرو ارزان تور مشهد

اگر به دنبال رزرو و خريد تور مشهد ارزان هستيد بايستي از چند نكته پيروي كنيد اول اينكه مي توانيد تورهاي لحظه آخري را جستجو كرده و به رزرو آنها بپردازيد چرا كه مسئولين برگزار كننده تور هاي مسافرتي مشهد در لحظه هاي آخر براي خالي نماندن صندلي هاي هواپيما و يا اتوبوس خود تور لحظه آخري را با قيمت ارزان تر ارائه مي دهند. هم چنين مي توانيد از تورهايي استفاده نماييد كه مدت زمان رفت و برگشت آنها كمتر باشد. براي مثال شما مي توانيد به جاي انتخاب و رزرو تورهاي 6 شب و 7 روز از تورهاي 3 شب و 4 روز استفاده نماييد. هم چنين براي رزرو تور ارزان مشهد در برخي از فصول و ماه هايي را انتخاب كنيد كه حجم مسافران ورودي به اين شهر كمتر مي باشد كه معمولا اواخر فصل پاييز يكي از اين گزينه ها مي باشد.

براي رزرو بليط هواپيما مشهد ميتوانيد از سايت دلتابان اقدام كنيد.

بهترين زمان رزرو تور مشهد

اگر مي خواهيد در شرايط آب و هوايي و اقليمي معتدل به مشهد سفر كنيد بايستي فصول بهار و تابستان را جهت رزرو تور مشهد انتخاب نماييد هر چند كه در اين فصول گردشگران و زائران به شهر مشهد بيشتر از ساير فصول ها مي باشد؛ اما اگر به دنبال سفري مقرون به صرفه هستيد و مي خواهيد هزينه پاييني را در اين سفر متقبل شويد مي توانيد فصول پاييز و زمستان را برگزينيد هم چنين در فصول سرد از شدت گردشگران و ورود مسافران به اين شهر كاسته مي شود و شما مي توانيد به راحتي و بدون ازدحام و شلوغي به زيارت پرداخته و از تمامي ديدني هاي مشهد بازديد كنيد.

قيمت تور مشهد

قيمت تور مشهد

قيمت تور مشهد با توجه به عوامل بسياري متغير مي باشد كه در مورد عوامل موثر در اين مورد در بخش هاي بعدي به صورت كامل و مجزا براي شما توضيحاتي ارائه داده ايم. در حالت كلي مي توان گفت كه قيمت تور مشهد با توجه به امكانات و خدمات ارائه شده در آن بسيار مناسب و معقول بوده و با بودجه شما سازگاري خواهد داشت. شما مي توانيد با توجه به زمان اوقات فراغت خود و بودجه در نظر گرفته شده يكي از پكيج هاي تور مشهد را رزرو نماييد.

تور كيش و سفر به اين جزيره زيبا

قيمت تور كيش به عوامل مختلفي بستگي داشته و شامل موارد گوناگوني مي شود كه در ادامه درباره هر يك از آن ها بيشتر صحبت خواهيم كرد. پيشنهاد مي كنيم با ما تا انتهاي اين مقاله همراه باشيد. همان طور كه گفتيم افراد زيادي همه ساله كيش را به عنوان مقصد سفر هاي گردشگري و توريستي خود انتخاب مي كنند كه بخش عمده اي از اين افراد از طريق تورهاي گردشگري به اين جزيره سفر مي كنند. استفاده از تور كيش مزايا خاص خود را دارد و شما را از دغدغه هاي مختلفي كه در يك سفر ممكن است آزار دهد، رها مي كند. شما با خريد تور كيش ديگر نياز نيست در مورد خريد بليط هواپيما، رزرو هتل، هماهنگي زمان رفت و برگشت و ديگر موارد نگران باشيد. از طرفي خيال تان هم از هزينه هاي اصلي سفر كه شامل بليط هواپيما، هزينه محل اقامت و ... مي باشد به كلي راحت خواهد شد؛ چرا كه تمامي اين برنامه ريزي هاي اصلي و برآورد هزينه هاي اصلي سفر بر عهده تور مورد نظر شما مي باشد.

آب و هوا كيش

جزيره كيش در جنوب كشور واقع شده و به همين خاطر داراي آب و هواي گرم و مرطوبي در اغلب فصول سال مي باشد. آب و هوا از اواخر بهار و تا اواسط پاييز بسيار گرم است و گاهي حتي ممكن است رطوب هوا به صد در صد هم برسد كه ممكن است براي بسياري از مسافران و توريست ها تحمل اين آب و هوا كار چندان راحتي نباشد. گرم ترين فصل سال، فصل تابستان بوده و دماي هوا در تير و مرداد به اوج خود مي رسد. در شهريور و مهر ماه به تدريج از دماي هوا كاسته شده و شرايط بهتري حاكم مي شود. از اواخر پاييز تا ارديبهشت، آب و هواي كيش معتدل تر بوده و تحمل آب و هوا در اين اوقات كار آسان تري است. البته به سبب تعطيلات نوروز، اغلب گردشگران، فروردين ماه را به عنوان زمان مناسب سفر خود به كيش انتخاب مي كنند. البته قيمت تور كيش در اين زمان كمي گران تر مي باشد.

بهترين زمان سفر به كيش از نظر آب و هوا

همان طور كه ديديد تابستان بسيار گرم بوده و شايد تحمل اين آب و هوا تنها براي ساكنين جزيره آسان باشد. به همين دليل اصولا در فصل تابستان از تعداد گردشگران جزيره كيش كاسته شده و افراد كمتري تور كيش را خريداري مي كنند. به اين ترتيب خواه ناخواه از قيمت تور كيش نيز كاسته مي شود. البته دلايل نظير جشنواره ها و تعطيلات تابستان باعث مي شود با وجود آب و هواي نامناسب و گرم در اين زمان، باز هم گردشگران زيادي به كيش سفر كنند. اما گذشته از اين ها اگر بخواهيم درباره بهترين زمان سفر به كيش و خريد تور كيش از نظر آب و هوا صحبت كنيم، به نظر مي آيد فصل زمستان و اوايل بهار مي توانند اوقات خوبي براي سفر به كيش باشند. دي ماه از نظر آب و هوا، زمان بسيار مناسبي بوده و آب و هوا كاملا بهاري مي باشد.

بهترين زمان سفر به كيش از نظر قيمت

اگر بخواهيم خريد تور كيش و سفر به اين جزيره را از نظر قيمت بررسي كنيم، بايد عرض كنيم كه بهترين زمان سفر به كيش از نظر قيمت، فصل تابستان مي باشد. همان طور كه گفتيم، كيش تابستان هاي بسيار گرمي دارد و به ندرت گردشگري در اين فصل به كيش سفر مي كند. از اين رو قيمت تور كيش در فصل تابستان ارزان تر از ساير فصول سال مي باشد. بعد از تابستان، قيمت تور كيش در اواخر بهار و اوايل پاييز هم به ترتيب ارزان مي باشد. اگر شما جزء آن دست از افرادي هستيد كه قصد داريد در تعطيلات نوروز به كيش سفر كنيد، بايد عرض كنيم كه در اين زمان، قيمت تور كيش به ميزان زيادي افزايش پيدا مي كند و شما شاهد گردشگران بسياري در كيش خواهيد بود.

خدمات تور كيش

شما با خريد تور كيش مي توانيد از خدمات گوناگوني بهره مند شويد. از جمله اين كه بليط رفت و برگشت كيش با قيمت مناسب براي شما تهيه شده و مي توانيد خيال تان را از بابت تهيه بليط راحت كنيد. محل اقامت شما پيش از سفر توسط تور رزرو شده و در هتل مورد نظر خود اقامت خواهيد داشت. بيمه مسافرتي، تورليدرهاي مجرب، شاتل فرودگاهي و بازديد از جاذبه هاي گردشگري و برنامه مختلف ديگر از جمله خدمات اصلي تورهاي كيش مي باشد كه شما مي توانيد از آن ها استفاده نماييد.

ويژگي هاي يك تور مناسب

اگر مي خواهيد بدانيد كه چگونه مي توانيد بهترين تور كيش را انتخاب كنيد، بهتر است ويژگي ها و خدمات تورها را با يكديگر مقايسه كنيد. اين كه قيمت تور كيش به نسبت خدماتي كه توسط تور ارائه مي شود منصفانه و به صرفه باشد، يكي از اصلي ترين ويژگي هاي يك تور مناسب مي باشد. نظم و هماهنگي و داشتن يك برنامه مشخص، ديگر موضوعي است كه براي مسافران بسيار اهميت دارد. علاوه بر اين كه كميت خدمات مهم است، كيفيت خدماتي كه توسط تور ارائه مي شود نيز از اهميت بالايي برخوردار مي باشد. لذا سعي كنيد تورهايي را خريداري كنيد كه علاوه بر قيمت مناسب، داراي خدمات با كيفيت و متنوعي باشد.

جاذبه هاي گردشگري كيش

كيش علاوه بر اين كه يك شهر توريستي و به نسبت مدرن به حساب مي آيد، داراي قدمت بسيار زيادي نيز مي باشد. به همين خاطر شما علاوه بر تفريحات مختلف و جاذبه هاي گردشگري گوناگون، مي توانيد از جاذبه هاي تاريخي اين جزيره نيز ديدن كنيد. به طور كلي كيش با وسعت بسيار كمي كه دارد توانسته است جاذبه هاي گردشگري و توريستي بسيار زيادي را در خود جاي دهد. از جمله مشهورترين جاذبه هاي ديدني جزيره كيش مي توان به شهر زيرزميني كاريز، شهر تاريخي حريره، آكواريوم كيش، باغ پرندگان، اسكله گردشگري، پارك دلفين ها، بازديد از كشتي يوناني، ساحل مرجاني، آب انبار دوقلو، درخت سبز، جزيره هندورابي، پارك ساحلي ميرمهنا، خانه اعياني، روستاي باغو و ... اشاره كرد. البته بازديد از بسياري از اين جاذبه هاي ديدني رايگان بوده و مي توانيد با بازديد از آن ها به كاهش هزينه ها و قيمت تور كيش كمك كنيد. البته اين را هم در نظر بگيريد كه واقعا امكان اين كه از همه جاذبه هاي گردشگري كيش بازديد داشته باشيد، وجود ندارد. البته اگر بخواهيد مي توانيد اين كار را انجام دهيد. اما مي بايست مدت زمان زيادي را براي اين كار صرف كرده و سفر خود را طولاني تر كنيد كه اين خود باعث افزايش قيمت تور كيش خواهد شد.

تفريحات در تور كيش

عموم تفريحات در كيش به تفريحات آبي محدود مي شود. از بازديد سواحل كيش گرفته تا آبتني در آب هاي كيش، همه جزء هيجان انگيزترين تفريحات اين جزيره به شمار مي آيند. ماهيگيري، قايق سواري، بازديد از اسكله تفريحي كيش، قدم زدن در سواحل كيش، بازديد از آكواريوم آبي، پارك دلفين ها، ورزش هاي آبي، غواصي زير دريا، جت اسكي، اسكي روي آب، چتر پاراسل، شاتل، بنانا، فلاي بورد، كايت بوردينگ، اسكوتر غواصي، بيگ بال و بادي مارينا ديگر تفريحات آبي در جزيره كيش هستند. البته اكثر اين تفريحات هزينه هايي را براي شما در بر خواهند داشت.

تفريحات تور كيش

تور كيش ارزان قيمت

با وجود هزينه هاي بسياري كه براي يك سفر توريستي به كيش مي بايست براي خريد تور كيش پرداخت كرد، شايد اولين سوالي كه به ذهن خطور كند اين باشد كه چگونه مي توان از تورهاي ارزان كيش استفاده نمود؟ معمولا تورهايي هستند كه براي تهيه بليط هواپيما كيش ، معمولا از بليط هاي لحظه آخري و چارتري استفاده مي كنند كه هزينه كمتري را دربردارند. همچنين اقامت در هتل هاي ارزانتر و با امكانات كمتر هم مي تواند به كاهش قيمت تور كيش كمك فراواني بكند.

تور كيش ارزان قيمت

عوامل موثر در قيمت تور كيش

عوامل بسياري هستند كه در قيمت تور مسافرتي كيش و هزينه هاي پرداختي در سفر به كيش موثر مي باشند. از جمله مهم ترين اين عوامل مي توان به زمان سفر به كيش، هزينه رزرو هتل، هزينه خريد بليط هواپيما و هزينه خدمات اشاره كرد. اگر زماني را براي سفر خود به كيش انتخاب كنيد كه با شلوغي كيش و پيك مسافرت ها به كيش مواجه شويد، در اين صورت بايد انتظار يك سفر پر هزينه را نيز داشته باشيد. قيمت بليط هواپيما و نوسانات اين قيمت ها نيز مي توانند تاثير بسيار زيادي در تغيير قيمت تور كيش داشته باشند. اما پيشنهاد ما به شما اين است كه ابتدا سعي كنيد زمان مناسبي را براي سفر خود انتخاب كرده و سپس به دنبال بهترين تور كيش با قيمت مناسب و امكانات بالا بگرديد.

قيمت تور كيش

نكاتي كه بايد در مورد يك سفر ارزان به كيش بدانيد

براي اين كه يك سفر ارزان و البته بي دغدغه اي را به كيش داشته باشيد، بهتر است در مورد هزينه ها و قيمت تور كيش ابتدا يك تحقيق كامل كرده و سپس بر اين اساس برنامه ريزي دقيقي داشته باشيد. با انجام اين كار بيشتر دغدغه هاي شما رفع خواهد شد. علاوه بر اين ها اگر هزينه سفر برايتان اهميت دارد، بهتر است تلاش كنيد از هزينه هاي جانبي و يا غير ضروري كم كرده و از اين طريق در كاهش هزينه هاي خود تلاش كنيد. اگر فردي هستيد كه هزينه سفر چندان اهميتي براي تان ندارد، توصيه مي كنيم از تمامي امكانات با كيفيت بالا استفاده نماييد، تا سفري بي دغدغه، راحت و شاد داشته باشيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 224
  • بازدید کلی : 10095
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه