loading...

تورداخلي

رزروانلاين توركيش،داخلي

بازدید : 234
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تور داخلي

اگر قصد سفر به كشور هاي خارجي و تور اروپا را نداريد به شما توصيه ميكنيم مطلب زير كه در خصوص تور ايرانگردي مي باشد را مطالعه كنيد.

ايران كشور چهار فصل مي باشد بنابراين در هر ماه از سال و هر فصل كه قصد بازديد از شهرهاي مختلف ايران را داشته باشيد مي توانيد سفر خود را آغار نمائيد. مقارن شدن تعطيلات رسمي با تعطيلات آخر هفته فرصت خوبي براي خريد تور داخلي و آغاز ايرانگردي در كنار خانواده و دوستان است. شهرهاي توريستي ايران مانند مشهد، كيش، قشم، شيراز، اصفهان و شهرهاي شمالي در ايام مختلف ميزبان گردشگران داخلي و خارجي هستند. بهترين زمان سفر به ايران از نظر گردشگران خارجي در فصل پاييز و بهار مي باشد اما ما ايراني ها حتي از تعطيلات آخر هفته خود نيز براي سفر استفاده مي كنيم. اگر شما نيز علاقه مند به ايرانگردي هستيد مي توانيد انواع تورمشهد، توركيش و ساير انسان همواره در ميان مشغله هاي فراوان كاري و روزمرگي هاي زندگي , به دنبال راهي براي گذراندن اوقاتي آرام و بدور از هياهو است , انتخاب يك تور داخلي ميتواند پنجره اي به سوي يك خاطره خوش و همچنين يك احساس خوب سفر با هزينه اي معقول باشد . ما درفاينداتور ليستي از انواع تور هاي داخلي براي شما عزيزان گرد آورده ايم تا در اين انتخاب مهم بتوانيم شما را ياري كنيم , اميد است كه در انتخاب تور مسافرتي داخلي همراه شما باشيم.

تور داخلي

به راستي تنوع در تمام لحظات تور داخلي ايران تجربه كنيد
تنوع در اقليم، آب و هوا، جاذبه هاي گردشگري، غذاها، معماري بناها در تمام طول سفر قابل مشاهده هستند. گردشگران ايران را با لقب هاي زيادي ميخوانند:
كشور ميهمان نواز، كشور تمدن هاي كهن، كشور كوروش كبير...
اما شايد بتوان مهمترين ويژگي ايران نزد تمام دنيا را كشورچهار فصل و مهمان نوازي ها دانست.
اگر علاقه مند به طبيعت زيبا و تجربه زندگي محلي هستيد
اگر علاقه مند به ديدن مشهور ترين سايت هاي تاريخي دنيا؛ تخت جمشيد، شوش و اصفهان هستيد
اگر با هدف زيارت امام رضا(ع) و سرزمين سلمان فارسي هستيد
اگر با هدف خريد اصيل ترين صنايع دستي جهان مانند فرش، خاتم كاري، منبت هاي زيبا سفر ميكنيد
بهترين انتخاب شما تور ايرانگردي مي باشد.
در تور ايران با كوتاه ترين زمان و كمترين هزينه چهارفصل دنيا را با انواع جاذبه ها، لهجه وغذاهاي ايراني تجربه كنيد.

تور ايرانگردي

مهمترين شهرهاي توريستي ايران كدامند؟

يك نكته جالب توجه در خصوص كشور ايران اين ميباشد كه برخلاف بسياري از كشورهاي آسيايي و حتي اروپايي كه به واسطه چند شهر توريستي خود شهرت جهاني پيدا كرده اند؛ ايران با تمام شهرهايش شهرت جهاني دارد و همه دنيا ما را به يك كشور چهار فصل (For Season) با تمدن كهن مي شناسند. در سايت هاي برتر گردشگري دنيا مانند lonley planet به معرفي مهمترين مناطق گردشگري ايران پرداخته شده است:

  • شهر هاي غربي ايران نظير ايلام، كردستان، كرمانشاه
  • شهرهاي جنوبي ايران نظير كيش، قشم، جزيره هرمز و شهر آبادان
  • شهرهاي شمال ايران
  • شيراز
  • اصفهان
  • يزد
  • تبريز
  • تهران
  • مشهد
  • كاشان
  • كرمان
  • رشت
  • همدان

معرفي تور مشهد

تور مشهد را مي توان در برنامه سفرهاي نوروزي خود جاي داد. در سفر با اين تور علاوه بر مكان هاي مذهبي همچون حرم مطهر امام رضا (ع) و همچنين مسجد گوهرشاد مي توان از مكان هاي تفريحي مانند موزه نادري نيز ديدن نمود. در ادامه به معرفي مراكز خريد و رستوران هاي اين شهر كه در سفر با تور شهر مشهد مي توان به آنها مراجعه كرد خواهيم پرداخت.

تور مشهد

سفر زيارتي با تور مشهد

تور مشهد را مي توان يكي از تورهاي زيارتي داخلي به شمار آورد كه افراد بسياري براي رزرو آن در طول سال و ايام مختلف اقدام مي كنند. از مهمترين ويژگي هاي اين تور زيارتي خدماتي است كه در آن براي رفاه حال مسافران ارائه مي شوند. تور زيارتي مشهد يك فرصت مناسب براي يك سفر زيارتي و سياحتي مي باشد. در اين شهر علاوه بر حرم مطهر امام رضا عليه السلام اماكن تفريحي و گردشگري متعددي نيز وجود دارند كه افراد در سفر با تور مشهد مي توانند از زيبايي ها و جاذبه هاي آنها لذت ببرند.
در سفر با اين تور به راحتي مي توانيد در بهترين هتل ها اقامت كرده و با مناسب ترين بليط هواپيما تجربه عالي كسب كنيد. در مطلب امروز سعي داريم اين تور زيارتي را براي شما بيشتر معرفي كنيم تا در زمان رزرو بتوانيد تمامي جوانب را مورد ارزيابي و بررسي هاي لازم قرار دهيد. اگر تمايل داريد اين شهر مذهبي را براي سفر خود انتخاب كنيد توصيه مي كنيم همچنان با ما همراه باشيد تا با مجموعه اي از خدمات آن در بخش هاي بعدي اين مطلب بيشتر آشنا شويد.

اهميت سفر با تور مشهد

همانطور كه در بخش ابتدايي اين مطلب نيز عنوان كرديم در ميان تورهاي مسافرتي و زيارتي داخلي تور مشهد از مهمترين آنها محسوب مي شود چرا كه ميزان متقاضي براي رزرو اين تور در طول سال به نسبت ديگر تورها بيشتر مي باشد؛ اما چرا بسياري از افراد براي سفر زيارتي خود اين تور را انتخاب مي كنند. تور مشهد داراي خدمات منحصر به فردي است كه از مهم ترين آنها مي توان به رزرو بليط هاي رفت و برگشت اشاره كرد. سفر با تور مشهد براي بسياري از افراد كاملاً به صرفه مي باشد چرا كه مي توانند از طريق آن هزينه هاي بليط و هتل خود را به خوبي مديريت كنند.
گارانتي هتل نيز از مهمترين ويژگي هاي اين تور مسافرتي و زيارتي است كه افراد بدون هيچ گونه دغدغه فكري مي توانند خدمات و امكاناتي كه در آن ارائه شده را مورد بررسي و ارزيابي قرار دهند اگر تمايل داريد تور مشهد را براي سفر خود رزرو كنيد توصيه مي كنيم از طريق سايت مورد نظر كه مجري تورهاي زيارتي و داخلي است اين مهم را به انجام برسانيد. قبل از رزرو تور توصيه مي كنيم اعتبار آژانس هاي مسافرتي و گردشگري را جويا شويد.

تور ارزان مشهد

خدمات تور مشهد

تور مشهد نيز همانند ديگر تورهاي مسافرتي و زيارتي از خدمات متنوعي برخوردار است كه براي بسياري از رزرو كنندگان آن حائز اهميت مي باشند. از مهمترين خدمات و امكانات اين تور مي توان به ترانسفر فرودگاهي براي استقبال از مسافران اشاره كرد. از طريق اين خدمات مي توانيد حمل چمدان خود را به افرادي كه در اين زمينه مشغول به فعاليت هستند بسپاريد. از ديگر خدمات اين تور زيارتي مي توان به رزرو بهترين هتل هاي مشهد اشاره كرد مشهد شهري است زيارتي كه در آن هتل هاي متعددي تأسيس شده اند تا زائرين و مسافران اين شهر بتوانند از امكانات و خدمات آنها بهره مند شوند.
در سفر به تنهايي امكان رزرو بهترين هتل براي شما بسيار كم است اما در سفر با تور مشهد مي توانيد در بهترين هتل هاي اين شهر اقامت كنيد. از ديگر خدمات اين تور مي توان به رزرو بليط رفت و برگشت به صورت هاي مختلف اشاره كرد. اگر بليط سيستمي براي شما رزرو شود امكان كنسلي وجود دارد اما به شرط پرداخت جريمه، در صورتي كه بليط چارتري براي شما ثبت شده باشد امكان كنسلي به هيچ عنوان وجود نخواهد داشت.

هزينه و قيمت تور مشهد

تور مشهد داراي هزينه و قيمت مشخصي نيست، در واقع بسياري از تورهاي مسافرتي بر اساس ويژگي هايي كه دارند از قيمت هاي مختلفي نيز برخوردار مي باشند. به عنوان مثال در سفر با تور زيارتي مشهد هتلي كه قرار است در آن اقامت داشته باشيد مي تواند هزينه تور را تحت تاثير قرار دهد. وعده هاي غذايي كه در هتل ارائه مي شوند نيز مي توانند در تعيين هزينه تور بسيار تاثيرگذار باشند. در برخي از تورها وعده هاي غذايي به صورت هاي مختلف ارائه مي شوند.
به عنوان مثال وعده صبحانه در اغلب تورهاي مشهد در برنامه آنها جاي گرفته است تا مسافران با خيال راحت تر بتوانند هزينه هاي خورد و خوراك خود را مديريت كنند. از ديگر ويژگي هايي كه هزينه ي اين تور مي تواند بر اساس آن مورد بررسي و ارزيابي قرار گيرد بليط و نوع كلاس پروازي است كه براي سفر به اين شهر مي بايست در تورها در نظر گرفته شود. بليط ها بر اساس كلاس هاي پروازي و همچنين خدمات قيمت گذاري مي شوند كه بر اساس آن مي توانيد اين مهم را نيز براي تعيين قيمت تور مشهد مورد بررسي هاي لازم قرار دهيد.

تور لحظه آخري مشهد

حضور راهنماي كاربلد در سفر با تور مشهد

در سفر با تور مشهد فردي به عنوان ليدر يا راهنماي كاربلد همراه شما خواهد بود تا بتواند اماكن توريستي گردشگري شهر مشهد را براي شما بازگو كند. در سفر با تور زيارتي مشهد مي توانيد در كنار راهنماي تور در رابطه با مكان هاي توريستي، تفريحي و زيارتي اين شهر سؤالات خود را پرسيده و جواب آنها را دريافت كنيد.
در واقع يك ليدر و راهنما مي بايست در كار خود حرفه اي بوده و بتواند تمامي سوالات گردشگران در حيطه گردشگري در شهر مشهد را پاسخگو باشد. اين نكته را فراموش نكنيد كه در برخي از تورهاي مسافرتي وجود ليدر و راهنما كمتر مشاهده مي شود. وظيفه يك ليدر در تور مشهد همان طور كه نيز عنوان كرديم پاسخگويي به سوالات مسافران و معرفي كامل مكان هاي گردشگري و زيارتي اين شهر توريستي است.

قيمت تور مشهد

جزيره كيش

اين جزيره بخشي از شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان است كه در جنوب كشور ايران واقع گرديده است. اين جزيره بيضي شكل در گذشته به قيس معروف بوده است. مساحت اين جزيره در حدود ۹۱.۵ كيلومتر مربع مي باشد. اين جزيره از دوره هخامنشيان تا به امروز در اختيار ايرانيان بوده است. در زمان سلجوقيان، كيش بزرگترين مركز تجاري خليج فارس شد. با به قدرت رسيدن قياصره در كيش، اين جزيره با نام قيس، جد قياصره نام گذاري شد. در سال ۹۱۲ اين جزيره به اشغال پرتغالي ها در آمد. اما در سال ۱۰۳۱ ه.ش، امام قلي خان سپهسالار اين جزيره را از پرتغالي ها باز گرفت. تا آغاز دوره پهلوي، كيش مهمترين مركز صيد ماهي و مرواريد خليج فارس بود. اما در سال ۱۳۴۹ ه.ش گروهي از مشاوران ايراني و آمريكايي، اين مكان را به بزرگترين مكان توريستي و بين المللي ايران مبدل ساختند. در اين سال به دستور محمدرضا پهلوي، هتل ها، فرودگاه، اقامتگاه اختصاصي شاهنشاهي و كازينو در اين جزيره ساخته شد.
در سال ۱۳۶۱ ه.ش، كيش به عنوان منطقه آزاد اقتصادي انتخاب شد و امروزه اين جزيره يكي از مهمترين مناطق تجاري كشور محسوب مي شود كه جنبه توريستي نيز دارد. اين جزيره تنها جزيره اي در خليج فارس است كه يك قنات آب شيرين در خود دارد. مسافت هوايي بين تهران تا كيش حدود ۱۰۵۲ كيلومتر مي باشد.

جزيره كيش

طبيعت جزيره كيش

آب و هواي جزيره كيش گرم و مرطوب است. اين گرماي هوا سبب مي شود تا سفر به اين جزيره در ايام پاييز و زمستان رونق بيشتري داشته باشد. ميزان بارندگي هاي سالانه اين جزيره بسيار كم است و اغلب بارش ها در زمستان صورت مي گيرد. درختان نخل و كنار را مي توان در اغلب مناطق اين جزيره يافت. البته درختاني نظير سمر، كهور ايراني، كنوكارپوس نيز در اين جزيره رشد مي كنند.

فرهنگ و آداب و رسوم بوميان كيش

اين جزيره بر اساس سرشماري همگاني سال ۱۳۹۰، داراي ۲۴۸۱۹ نفر جمعيت است. اغلب اين افراد در شهر كيش زندگي مي كنند و به آنها كيشوند مي گويند. مردان بومي جزيره كيش از عرقچين و دشداشه به عنوان لباس محلي استفاده مي كنند. بيشتر بوميان جزيره كيش به ماهيگيري، صيد مرواريد، دريانوردي و بازرگاني مشغول هستند. عيد قربان و عيد فطر از اعياد مهم در اين منطقه است كه در آن ايام از طبل به عنوان ساز محلي براي نواختن آهنگ هاي محلي استفاده مي شود. اغلب غذاهاي محلي جزيره كيش از ماهي تهيه مي شود كه در اين ميان مي توان به قليه، مضروبه و مچبوس اشاره كرد. ساكنان كيش به زبان هاي فارسي و عربي مسلط هستند.

تور لحظه آخري كيش

هيجان در سفر به كيش

سفر به جزيره كيش و اقامت در كيش مي تواند خاطرات زيادي را در ذهن افراد رقم بزند. اين جزيره مملو از تفريحات جالب و هيجان انگيز است. البته استفاده از اين تفريحات مي تواند هزينه هاي كيش را نيز افزايش دهد اما مي توان گفت كه اين يك تجربه تازه به هزينه آن مي ارزد. جزيره كيش ميزبان مسابقات تور جهاني واليبال ساحلي بوده است. از اين رو مي توان در ساحل اين جزيره به راحتي به انجام اين ورزش پرداخت. موقعيت زيستي جزيره كيش به گونه اي است كه مي توانيد به راحتي در مناطق اطراف شهر كيش به شتر سواري بپردازيد. همچنين مي توانيد با استفاده از خودروهاي صحرانوردي، تجربه فتح تمام تپه هاي شني را داشته باشيد. اما ورزش هاي آبي جزيره كيش شهرت زيادي در ايران دارند. در ادامه به معرفي اين تفريحات آبي در تور كيش مي پردازيم.

اگر قصد اقامت در هتل هليا كيش را داريد ميتوانيد از بخش سامانه رزرو آنلاين هتل اقدام نماييد.


رزرو هتل
تور ارمنستان
تور تايلند
بليط هواپيما
رزرو بليط هواپيما
تور ارزان
تور لحظه آخري
تور كانادا
تور تايلند
تور دوبي
تور دبي
تور روسيه
تور اروپا
تور اروپا نوروز98
تور دور اروپا
تور كيش

تور داخلي

اگر قصد سفر به كشور هاي خارجي و تور اروپا را نداريد به شما توصيه ميكنيم مطلب زير كه در خصوص تور ايرانگردي مي باشد را مطالعه كنيد.

ايران كشور چهار فصل مي باشد بنابراين در هر ماه از سال و هر فصل كه قصد بازديد از شهرهاي مختلف ايران را داشته باشيد مي توانيد سفر خود را آغار نمائيد. مقارن شدن تعطيلات رسمي با تعطيلات آخر هفته فرصت خوبي براي خريد تور داخلي و آغاز ايرانگردي در كنار خانواده و دوستان است. شهرهاي توريستي ايران مانند مشهد، كيش، قشم، شيراز، اصفهان و شهرهاي شمالي در ايام مختلف ميزبان گردشگران داخلي و خارجي هستند. بهترين زمان سفر به ايران از نظر گردشگران خارجي در فصل پاييز و بهار مي باشد اما ما ايراني ها حتي از تعطيلات آخر هفته خود نيز براي سفر استفاده مي كنيم. اگر شما نيز علاقه مند به ايرانگردي هستيد مي توانيد انواع تورمشهد، توركيش و ساير انسان همواره در ميان مشغله هاي فراوان كاري و روزمرگي هاي زندگي , به دنبال راهي براي گذراندن اوقاتي آرام و بدور از هياهو است , انتخاب يك تور داخلي ميتواند پنجره اي به سوي يك خاطره خوش و همچنين يك احساس خوب سفر با هزينه اي معقول باشد . ما درفاينداتور ليستي از انواع تور هاي داخلي براي شما عزيزان گرد آورده ايم تا در اين انتخاب مهم بتوانيم شما را ياري كنيم , اميد است كه در انتخاب تور مسافرتي داخلي همراه شما باشيم.

تور داخلي

به راستي تنوع در تمام لحظات تور داخلي ايران تجربه كنيد
تنوع در اقليم، آب و هوا، جاذبه هاي گردشگري، غذاها، معماري بناها در تمام طول سفر قابل مشاهده هستند. گردشگران ايران را با لقب هاي زيادي ميخوانند:
كشور ميهمان نواز، كشور تمدن هاي كهن، كشور كوروش كبير...
اما شايد بتوان مهمترين ويژگي ايران نزد تمام دنيا را كشورچهار فصل و مهمان نوازي ها دانست.
اگر علاقه مند به طبيعت زيبا و تجربه زندگي محلي هستيد
اگر علاقه مند به ديدن مشهور ترين سايت هاي تاريخي دنيا؛ تخت جمشيد، شوش و اصفهان هستيد
اگر با هدف زيارت امام رضا(ع) و سرزمين سلمان فارسي هستيد
اگر با هدف خريد اصيل ترين صنايع دستي جهان مانند فرش، خاتم كاري، منبت هاي زيبا سفر ميكنيد
بهترين انتخاب شما تور ايرانگردي مي باشد.
در تور ايران با كوتاه ترين زمان و كمترين هزينه چهارفصل دنيا را با انواع جاذبه ها، لهجه وغذاهاي ايراني تجربه كنيد.

تور ايرانگردي

مهمترين شهرهاي توريستي ايران كدامند؟

يك نكته جالب توجه در خصوص كشور ايران اين ميباشد كه برخلاف بسياري از كشورهاي آسيايي و حتي اروپايي كه به واسطه چند شهر توريستي خود شهرت جهاني پيدا كرده اند؛ ايران با تمام شهرهايش شهرت جهاني دارد و همه دنيا ما را به يك كشور چهار فصل (For Season) با تمدن كهن مي شناسند. در سايت هاي برتر گردشگري دنيا مانند lonley planet به معرفي مهمترين مناطق گردشگري ايران پرداخته شده است:

  • شهر هاي غربي ايران نظير ايلام، كردستان، كرمانشاه
  • شهرهاي جنوبي ايران نظير كيش، قشم، جزيره هرمز و شهر آبادان
  • شهرهاي شمال ايران
  • شيراز
  • اصفهان
  • يزد
  • تبريز
  • تهران
  • مشهد
  • كاشان
  • كرمان
  • رشت
  • همدان

معرفي تور مشهد

تور مشهد را مي توان در برنامه سفرهاي نوروزي خود جاي داد. در سفر با اين تور علاوه بر مكان هاي مذهبي همچون حرم مطهر امام رضا (ع) و همچنين مسجد گوهرشاد مي توان از مكان هاي تفريحي مانند موزه نادري نيز ديدن نمود. در ادامه به معرفي مراكز خريد و رستوران هاي اين شهر كه در سفر با تور شهر مشهد مي توان به آنها مراجعه كرد خواهيم پرداخت.

تور مشهد

سفر زيارتي با تور مشهد

تور مشهد را مي توان يكي از تورهاي زيارتي داخلي به شمار آورد كه افراد بسياري براي رزرو آن در طول سال و ايام مختلف اقدام مي كنند. از مهمترين ويژگي هاي اين تور زيارتي خدماتي است كه در آن براي رفاه حال مسافران ارائه مي شوند. تور زيارتي مشهد يك فرصت مناسب براي يك سفر زيارتي و سياحتي مي باشد. در اين شهر علاوه بر حرم مطهر امام رضا عليه السلام اماكن تفريحي و گردشگري متعددي نيز وجود دارند كه افراد در سفر با تور مشهد مي توانند از زيبايي ها و جاذبه هاي آنها لذت ببرند.
در سفر با اين تور به راحتي مي توانيد در بهترين هتل ها اقامت كرده و با مناسب ترين بليط هواپيما تجربه عالي كسب كنيد. در مطلب امروز سعي داريم اين تور زيارتي را براي شما بيشتر معرفي كنيم تا در زمان رزرو بتوانيد تمامي جوانب را مورد ارزيابي و بررسي هاي لازم قرار دهيد. اگر تمايل داريد اين شهر مذهبي را براي سفر خود انتخاب كنيد توصيه مي كنيم همچنان با ما همراه باشيد تا با مجموعه اي از خدمات آن در بخش هاي بعدي اين مطلب بيشتر آشنا شويد.

اهميت سفر با تور مشهد

همانطور كه در بخش ابتدايي اين مطلب نيز عنوان كرديم در ميان تورهاي مسافرتي و زيارتي داخلي تور مشهد از مهمترين آنها محسوب مي شود چرا كه ميزان متقاضي براي رزرو اين تور در طول سال به نسبت ديگر تورها بيشتر مي باشد؛ اما چرا بسياري از افراد براي سفر زيارتي خود اين تور را انتخاب مي كنند. تور مشهد داراي خدمات منحصر به فردي است كه از مهم ترين آنها مي توان به رزرو بليط هاي رفت و برگشت اشاره كرد. سفر با تور مشهد براي بسياري از افراد كاملاً به صرفه مي باشد چرا كه مي توانند از طريق آن هزينه هاي بليط و هتل خود را به خوبي مديريت كنند.
گارانتي هتل نيز از مهمترين ويژگي هاي اين تور مسافرتي و زيارتي است كه افراد بدون هيچ گونه دغدغه فكري مي توانند خدمات و امكاناتي كه در آن ارائه شده را مورد بررسي و ارزيابي قرار دهند اگر تمايل داريد تور مشهد را براي سفر خود رزرو كنيد توصيه مي كنيم از طريق سايت مورد نظر كه مجري تورهاي زيارتي و داخلي است اين مهم را به انجام برسانيد. قبل از رزرو تور توصيه مي كنيم اعتبار آژانس هاي مسافرتي و گردشگري را جويا شويد.

تور ارزان مشهد

خدمات تور مشهد

تور مشهد نيز همانند ديگر تورهاي مسافرتي و زيارتي از خدمات متنوعي برخوردار است كه براي بسياري از رزرو كنندگان آن حائز اهميت مي باشند. از مهمترين خدمات و امكانات اين تور مي توان به ترانسفر فرودگاهي براي استقبال از مسافران اشاره كرد. از طريق اين خدمات مي توانيد حمل چمدان خود را به افرادي كه در اين زمينه مشغول به فعاليت هستند بسپاريد. از ديگر خدمات اين تور زيارتي مي توان به رزرو بهترين هتل هاي مشهد اشاره كرد مشهد شهري است زيارتي كه در آن هتل هاي متعددي تأسيس شده اند تا زائرين و مسافران اين شهر بتوانند از امكانات و خدمات آنها بهره مند شوند.
در سفر به تنهايي امكان رزرو بهترين هتل براي شما بسيار كم است اما در سفر با تور مشهد مي توانيد در بهترين هتل هاي اين شهر اقامت كنيد. از ديگر خدمات اين تور مي توان به رزرو بليط رفت و برگشت به صورت هاي مختلف اشاره كرد. اگر بليط سيستمي براي شما رزرو شود امكان كنسلي وجود دارد اما به شرط پرداخت جريمه، در صورتي كه بليط چارتري براي شما ثبت شده باشد امكان كنسلي به هيچ عنوان وجود نخواهد داشت.

هزينه و قيمت تور مشهد

تور مشهد داراي هزينه و قيمت مشخصي نيست، در واقع بسياري از تورهاي مسافرتي بر اساس ويژگي هايي كه دارند از قيمت هاي مختلفي نيز برخوردار مي باشند. به عنوان مثال در سفر با تور زيارتي مشهد هتلي كه قرار است در آن اقامت داشته باشيد مي تواند هزينه تور را تحت تاثير قرار دهد. وعده هاي غذايي كه در هتل ارائه مي شوند نيز مي توانند در تعيين هزينه تور بسيار تاثيرگذار باشند. در برخي از تورها وعده هاي غذايي به صورت هاي مختلف ارائه مي شوند.
به عنوان مثال وعده صبحانه در اغلب تورهاي مشهد در برنامه آنها جاي گرفته است تا مسافران با خيال راحت تر بتوانند هزينه هاي خورد و خوراك خود را مديريت كنند. از ديگر ويژگي هايي كه هزينه ي اين تور مي تواند بر اساس آن مورد بررسي و ارزيابي قرار گيرد بليط و نوع كلاس پروازي است كه براي سفر به اين شهر مي بايست در تورها در نظر گرفته شود. بليط ها بر اساس كلاس هاي پروازي و همچنين خدمات قيمت گذاري مي شوند كه بر اساس آن مي توانيد اين مهم را نيز براي تعيين قيمت تور مشهد مورد بررسي هاي لازم قرار دهيد.

تور لحظه آخري مشهد

حضور راهنماي كاربلد در سفر با تور مشهد

در سفر با تور مشهد فردي به عنوان ليدر يا راهنماي كاربلد همراه شما خواهد بود تا بتواند اماكن توريستي گردشگري شهر مشهد را براي شما بازگو كند. در سفر با تور زيارتي مشهد مي توانيد در كنار راهنماي تور در رابطه با مكان هاي توريستي، تفريحي و زيارتي اين شهر سؤالات خود را پرسيده و جواب آنها را دريافت كنيد.
در واقع يك ليدر و راهنما مي بايست در كار خود حرفه اي بوده و بتواند تمامي سوالات گردشگران در حيطه گردشگري در شهر مشهد را پاسخگو باشد. اين نكته را فراموش نكنيد كه در برخي از تورهاي مسافرتي وجود ليدر و راهنما كمتر مشاهده مي شود. وظيفه يك ليدر در تور مشهد همان طور كه نيز عنوان كرديم پاسخگويي به سوالات مسافران و معرفي كامل مكان هاي گردشگري و زيارتي اين شهر توريستي است.

قيمت تور مشهد

جزيره كيش

اين جزيره بخشي از شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان است كه در جنوب كشور ايران واقع گرديده است. اين جزيره بيضي شكل در گذشته به قيس معروف بوده است. مساحت اين جزيره در حدود ۹۱.۵ كيلومتر مربع مي باشد. اين جزيره از دوره هخامنشيان تا به امروز در اختيار ايرانيان بوده است. در زمان سلجوقيان، كيش بزرگترين مركز تجاري خليج فارس شد. با به قدرت رسيدن قياصره در كيش، اين جزيره با نام قيس، جد قياصره نام گذاري شد. در سال ۹۱۲ اين جزيره به اشغال پرتغالي ها در آمد. اما در سال ۱۰۳۱ ه.ش، امام قلي خان سپهسالار اين جزيره را از پرتغالي ها باز گرفت. تا آغاز دوره پهلوي، كيش مهمترين مركز صيد ماهي و مرواريد خليج فارس بود. اما در سال ۱۳۴۹ ه.ش گروهي از مشاوران ايراني و آمريكايي، اين مكان را به بزرگترين مكان توريستي و بين المللي ايران مبدل ساختند. در اين سال به دستور محمدرضا پهلوي، هتل ها، فرودگاه، اقامتگاه اختصاصي شاهنشاهي و كازينو در اين جزيره ساخته شد.
در سال ۱۳۶۱ ه.ش، كيش به عنوان منطقه آزاد اقتصادي انتخاب شد و امروزه اين جزيره يكي از مهمترين مناطق تجاري كشور محسوب مي شود كه جنبه توريستي نيز دارد. اين جزيره تنها جزيره اي در خليج فارس است كه يك قنات آب شيرين در خود دارد. مسافت هوايي بين تهران تا كيش حدود ۱۰۵۲ كيلومتر مي باشد.

جزيره كيش

طبيعت جزيره كيش

آب و هواي جزيره كيش گرم و مرطوب است. اين گرماي هوا سبب مي شود تا سفر به اين جزيره در ايام پاييز و زمستان رونق بيشتري داشته باشد. ميزان بارندگي هاي سالانه اين جزيره بسيار كم است و اغلب بارش ها در زمستان صورت مي گيرد. درختان نخل و كنار را مي توان در اغلب مناطق اين جزيره يافت. البته درختاني نظير سمر، كهور ايراني، كنوكارپوس نيز در اين جزيره رشد مي كنند.

فرهنگ و آداب و رسوم بوميان كيش

اين جزيره بر اساس سرشماري همگاني سال ۱۳۹۰، داراي ۲۴۸۱۹ نفر جمعيت است. اغلب اين افراد در شهر كيش زندگي مي كنند و به آنها كيشوند مي گويند. مردان بومي جزيره كيش از عرقچين و دشداشه به عنوان لباس محلي استفاده مي كنند. بيشتر بوميان جزيره كيش به ماهيگيري، صيد مرواريد، دريانوردي و بازرگاني مشغول هستند. عيد قربان و عيد فطر از اعياد مهم در اين منطقه است كه در آن ايام از طبل به عنوان ساز محلي براي نواختن آهنگ هاي محلي استفاده مي شود. اغلب غذاهاي محلي جزيره كيش از ماهي تهيه مي شود كه در اين ميان مي توان به قليه، مضروبه و مچبوس اشاره كرد. ساكنان كيش به زبان هاي فارسي و عربي مسلط هستند.

تور لحظه آخري كيش

هيجان در سفر به كيش

سفر به جزيره كيش و اقامت در كيش مي تواند خاطرات زيادي را در ذهن افراد رقم بزند. اين جزيره مملو از تفريحات جالب و هيجان انگيز است. البته استفاده از اين تفريحات مي تواند هزينه هاي كيش را نيز افزايش دهد اما مي توان گفت كه اين يك تجربه تازه به هزينه آن مي ارزد. جزيره كيش ميزبان مسابقات تور جهاني واليبال ساحلي بوده است. از اين رو مي توان در ساحل اين جزيره به راحتي به انجام اين ورزش پرداخت. موقعيت زيستي جزيره كيش به گونه اي است كه مي توانيد به راحتي در مناطق اطراف شهر كيش به شتر سواري بپردازيد. همچنين مي توانيد با استفاده از خودروهاي صحرانوردي، تجربه فتح تمام تپه هاي شني را داشته باشيد. اما ورزش هاي آبي جزيره كيش شهرت زيادي در ايران دارند. در ادامه به معرفي اين تفريحات آبي در تور كيش مي پردازيم.

اگر قصد اقامت در هتل هليا كيش را داريد ميتوانيد از بخش سامانه رزرو آنلاين هتل اقدام نماييد.


رزرو هتل
تور ارمنستان
تور تايلند
بليط هواپيما
رزرو بليط هواپيما
تور ارزان
تور لحظه آخري
تور كانادا
تور تايلند
تور دوبي
تور دبي
تور روسيه
تور اروپا
تور اروپا نوروز98
تور دور اروپا
تور كيش

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 228
  • بازدید کلی : 10099
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه